Inloggen
voeg je autobiografie toe

Autobiografieen

Toen, toen, tussendoor en NU

Een jaar of vijftien geleden toen ik mijn eerste brouwsels plaatste op de site, kon het zomaar voorkomen dat honderden mensen je stukje lazen, dat tientallen lezers je werk beoordeelden en enkelen de toen nog aanwezige "vier" aanklikten.

Bij dat eerste gloeide je, bij het tweede groeide je maar bij dat laatste, had je danig de smoor in. Ook TOEN was sprake van pesten, pesten door volwassenen.

Maar weet je: tegenwoordig moet je al blij zijn als een paar mensen je brouwsels lezen, dus gloeien is er niet meer bij, dat mensen je een cijfer geven, maakt het groeien minder (maar ach, ik krimp toch al) en gelukkig is de vier verdwenen van de becijfering.

Toch zeg ik in deze: best jammer dat er zo weinig wordt gelezen.

Schrijver: An Terlouw, 4 december 2015


Geplaatst in de categorie: literatuur

3.0 met 5 stemmen 1.867



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
I.Broeckx
Datum:
5 december 2015
Beste An,

Ik ben niet gewend dat zoveel mensen mijn werk lezen en ben heel tevreden ermee dat er enkelen zijn die dit wel doen!
Ik maak me erge zorgen dat de site gaat verdwijnen.
Hoe denk jij hier nu over? Denk jij dat er toch nog een toekomstperspectief zal zijn voor ons?
We moeten zolang wachten en ik ben er zo onzeker over!
Laat me eens iets horen!

Ineke Broeckx
Tilburg

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)