Inloggen
voeg je autobiografie toe

Autobiografieen over ziekte

Bizar toch?

Eega heeft pijn, pijn in zijn hand, eventjes langs de huisarts maar de conclusie ligt ook al voor de hand, hij moet met zijn hand (zonder gaat wat lastig natuurlijk) even een afspraak maken bij een speciale hand- kliniek. Nou is die afspraak zo gemaakt, natuurlijk wel, maar je moet wel een heel lange adem hebben, want de eerstkomende datum is 11 januari 2017, oké, dat dan weer wel...is maar een krappe zes weken...

Ik zeg: waarom bel je niet gewoon naar het ziekenhuis, afdeling orthopedie? Kijken wat zij kunnen bieden...zo gezegd en zo gedaan...hij belt dus op dinsdag en kan de volgende dag al komen. Om 9u10. In 2016 bedoel ik dan nog natuurlijk.

En zo toog hij op de ochtend naar het ziekenhuis, er werd een foto gemaakt, een diagnose gesteld en een oplossing geboden in de vorm van een brace, die ook nog eens meteen werd aangemeten in de gipskamer.

Gepokt en gemazeld was ie twee uur later thuis....is toch heel iets anders dan zo'n fijne speciale kliniek, waar je meer dan zes weken met pijn mag wachten op een afspraak....

Schrijver: An Terlouw, 30 november 2016


Geplaatst in de categorie: ziekte

3.5 met 2 stemmen 698



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)