Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Ik krijg straf kamp

Bij Pauw & Witteman, de Knabbel en Babbel van het Publieke bestel, schuift minister van Defensie Kamp aan. Kamp! Je zult Minister van Defensie zijn en Kamp heten. Dat verzin je toch niet? Waar ik woon hebben wij een slager die Runderkamp heet. Hoe krijg je het gecombineerd!

Pauw: ‘Defensieminister van Amerika Rumsfeld is opgestapt. Eindelijk gerechtigheid na al zijn leugens?’
Kamp: ’Ik heb Rumsfeld nooit op een leugen kunnen betrappen’
Pauw: ‘Maar meneer Kamp! Er zijn harde bewijze van zijn leugens. Interviews, films, onderzoeken…’
Kamp: 'nee hoor, Rumsfeld is een alleraardigste man en ik kreeg nooit de indruk dat hij ergens om loog.’

En zo gaat het nog een tijdje door. Pauw vraagt, Kamp liegt!
Veelzeggend! Natuurlijk moet Kamp liegen. Wat blijft hem anders over? Toegeven dat hij op basis van list en bedrog van Amerika, onze jongens een oorlog heeft ingestuurd om geen enkele andere reden dan het veilig stellen van de olie voor Amerika?
Dat hij op basis van leugens met de levens van Nederlandse soldaten heeft gespeeld en nog speelt, louter om Amerika een grote vinger in de pap van het Midden-Oosten te bezorgen?
Nee, dat kan Kamp niet. Want dan staat hij voor lul..

Pauw merkt op dat er nu misschien een onderzoek komt naar de besluitvorming met betrekking tot onze deelname aan de oorlog.
Dat vindt Kamp geen goed plan. Lijkt hem niet nodig!

Uiteraard vindt Kamp dat niet nodig. Daarom zit hij ook te trillen in zijn stoel.
Er zijn mensen voor minder voor een tribunaal gesleept!

Kamp ziet de bui al hangen. Je ziet het hem denken: “Jezus, ik krijg straf Kamp!”


Zie ook: http://pacopainter.punt.nl

Schrijver: paco, 9 november 2006


Geplaatst in de categorie: politiek

4.1 met 10 stemmen 908



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
verfaillie ed
Datum:
19 december 2006
Email:
verfotogmail.com
De W.A.S.P. is een van de meest verschrikkelijkste ideologieën op deze planeet. Hun zuiverheidstreven heeft niks met mensen, maar met de onvolkomenheid van wat klieders op papier, te maken.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)