Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Weelde

Omdat ik wil ontsnappen aan het daaglijks leed dat leven heet, kijk ik naar elf miljonairs die een balletje trappen. Opvallend daarbij is dat dat elftal minder gekleurd is dan anders, maar wel meer spelvreugde heeft. Onbaatzuchtig gaat men voor elkaar (understatement, als je zo veel verdient kan dat), geen gebrei via het middenveld, maar tik tik tik, de bal ligt er in en de vijand kan aan de hik.
Brood en spelen, het volk waardeert het maar pikt het tevens niet meer.

Zie Rouvoet, een Balkenende in het kwadraat, maar dra, als hij zijn zin krijgt, de bijl aan de wortel, je ziet zijn ogen bliksemen, de mens moet lijden, en hij leidt ons slechts naar het kwaad. Want dat zijn we, kwaad, niemand die luistert. Bos (Wouter) pretendeert nog iets multicultureel op te kunnen lossen, veel te laat, hij beschikt over incapabele ministers, ik kan daar niet genoeg op hameren.

Dit kabinet heeft geen poot om op te staan, Zwalkenende zie ik er geen been in, wat mij betreft mag De Hond er mee vandoor. Maar hij heeft ook varkensoogjes.

Schrijver: Staal, 14 juni 2008


Geplaatst in de categorie: politiek

1.3 met 7 stemmen 506



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)