Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Tegendraad

Ik heb expres de s weggelaten, zo oneens ben ik het met de meesten hier op deze site, ik kan gewoon niet bevatten dat men in colonnes marcheert naar een onvermijdelijk eind.

Men zegt dat men leert van de fouten die men maakt, ik geloof daar niets van. In de jaren vijftig steunden we heeroom met de inzameling van capsules van melkflessen, de opbrengst daarvan zou ten goede komen aan opgezwollen bruine buikenkinders. We zijn nu bijna 60 jaar verder, heeroom is vervangen door de speculatieve Chinees en haatbaarden die klievend vluchtelingententen rood kleuren.

Ik zie opgezwollen glimmendbruine "leiders", democratisch dansen ze het parlement binnen, de speren en scherp geslepen stokken staan buiten tegen de witte muur, wachtend op tegenstand. Maar de kinderen hebben nog steeds honger, er is niets veranderd, de blanke elite heeft een kleurtje gekregen. Wederom een volk uitgemolken.

Schrijver: Fred, 25 augustus 2008


Geplaatst in de categorie: kinderen

2.7 met 3 stemmen 331



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)