Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Crisisoverleg

Ho 's even dat is wel een joker die ik hier neerleg hoor.
Nou en?
Dan is dat stapeltje kaarten voor mij Wouter, zo gaat dat met pesten.
En dat is nou precies wat me niet bevalt Jan Peter, dat je ook bij het pesten de joker weer bij de PVDA legt.
Oh ik had zeker moeten wachten tot André aan de beurt was.
Ja of bijvoorbeeld Pieter. Maar zo komen we er natuurlijk nooit uit hé.

Is het al Lunchtijd ?
Je hebt net de koffietafel achter je kiezen Mariette, je wordt moddervet.
Oh ja, oh ja.. hoor hem, Andre Rouvoet, met z'n zelf meegebrachte trommeltje vegacrackers.
Ik ga de belastingbetaler tenminste niet onnodig op kosten jagen.. 't is crisis hoor,Mariette Háámer, als je dat soms nog niet wist..
Ik mag best nog 'n doosje bosche bollen bestellen daar merken de mensen in 't land niks van.

Ho ho jongens, we gaan zo Monopoliëen, kijken of daar wat uitkomt.
Een ding Wouter als ik win gaat de AOW leeftijd omhoog naar 70 jaar.
Piet Hein, die drie jaar extra heb je net bij Pim Pam Petten verloren, Noem een bezuinigingsmaatregel met een H.. en waar kwam meneer mee; 'HOGER ambtenarensalaris..( algemeen geproest)
Ik bedoelde Hypotheekrente aftrek.
Dan had je dat moeten zeggen.
Mensen de pers vraagt waarom 't zo lang duurt voor we eruit zijn
Laat de pers de kolere krijgen!
Pieter je krijgt nu geen ouwe klare meer.
Als IK nog een bborrrrreltje wil dan...neeeem ik 'n b..
Wouter, als jij nou even naar beneden gaat en iets mompelt over lastige dossiers, en duivelse dilemma''s, dan zal ik het geld vast ronddelen.
Ja, maar er hoeft niet zoveel in de bank te blijven zitten als gisteren, toen had ik veel te weinig honderdjes..

(en langzaam maar zeker werd 't april en zonk het dappere vaderland weg in een diepe depressie)

Schrijver: trawant, 22 maart 2009


Geplaatst in de categorie: actualiteit

3.7 met 3 stemmen 397



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)