Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

De ziel van wrakhout.

Alleen ter info!

Beschrijving
In dit werkje heeft ‘Ivan Grud’ de revue van zijn leven in een ‘Ivan’ eigen visie, weergegeven.

Onderwerpen als: de hedendaagse sociale problematiek, doch ook die uit het verleden, die hij veelal gekoppeld heeft aan zijn eigen ervaringen.
Hij stormt langs de paden van ‘zijn’ tijd in een ongekend, doch boeiend tempo.
Niets gaat hij uit de weg, met vaak een hard oordeel.
Doch ook weet hij genuanceerd te relativeren, de omstandigheden in aanmerking genomen.
Een visie die hij beeldend en onverbloemd heeft weergegeven.
Dit, op de manier welke ‘Ivan Grud’ eigen is.
In deze kan men het eens zijn met hem, of verwerpen. Duidelijk is echter wel dat hij niet schroomt om de hand in eigen boezen te steken.
Dit boekje is tot stand gekomen dankzij de inspirerende gesprekken met zijn goede vriend ‘Hugh Punselie’.
Hij, die in dialogen met ‘controversie’ in een eigen visie, wist te brengen.
‘Ivan Grud’, wenst u veel leesgenoegen.

Ivan Grud, geboren, Jan Borst in Rotterdam, 1940.
Publiceerde bij The Dutch Network Echo New-Zealand op dvd (Live Boat Te Maru)
Als ook in Australië door Pendulum of the Chrisholm Institute Profesional Writing

Zie ook zijn link..


http://www.mijnbestseller.nl/magento/de-ziel-van-wrakhout2.html

Schrijver: Ivan Grud
Inzender: J.de Groot, 13 december 2012


Geplaatst in de categorie: wereld

3.5 met 4 stemmen 144



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Franciscus Borst
Datum:
1 april 2013
Email:
franciscusborsthotmail.nl
Ik heb het gelezen en het is echt een te gek boek over; hoe niet alleen alles is veranderd maar ook vaak is verslechterd. Ook zijn eigen groeiproces laat hij niet achterwege hierbij. Des niettemin toch heel fijn om te lezen en zeker niet zwaarmoedig. Een wake up call om van te houden.
Naam:
J.de Groot
Datum:
15 december 2012
Email:
joke190411hotmail.com
extra info.

www.mijnbestseller.nl/JanBorst

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)