Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Slachtoffer van pure afgunst

(voor Maryam Irene Haley (1981 - 2007))

Je bent geboren op 30 december 1981 in Chihuahua, Mexico. Je had een Mexicaanse moeder en een vader uit Wales.
Je woonde tot je twaalfde in Mexico en daarna verhuisde je met je familie naar San Diego. Je had een ellendige jeugd, omdat je door een oom seksueel misbruikt bent, wat je ouders wisten, maar ze grepen niet in, wat op zich al een misdaad is en wat hen medeplichtig maakte.
Daarna werd je ook nog eens door ruige bendeleden herhaaldelijk verkracht.

Op je achttiende werkte je bij het distributiebedrijf 'Blockbuster', dat home-video's en video-spelletjes produceerde en na overname nu enkel nog digitale distributie. In de videotheek zag je een advertentie, waarin men modellen voor naaktfoto's zocht. Om je huur te kunnen betalen had je meer geld nodig, dus hapte je toe.
Je woog vijftig kilogram en je had bruin-groene ogen en bruin haar. Je lengte was 1 meter 65.
Je woonde een jaar in Australië. En op je tweeëntwintigste ben je pas echt als een porno-actrice begonnen te werken. Ondertussen studeerde je psychologie, want na je carrière als porno-actrice wilde je psychologe of seks-therapeute worden.

Je bent zes keer genomineerd voor een AVN Award. Dat was voor je acteerrollen in 'Tales from the Crack' (2004), 'Prisoner' (2005), 'Scorpio Rising' (2005), 'De Villa' (2005) en 'The New Neighbors' (2006).
In 2005 won je een XRCO Award in de categorie 'Unsung Siren'. Je artiestennaam was Haley Paige.
In 2006 begon je als regisseur porno-films voor het productiebedrijf 'Smash Pictures' te maken. Je verscheen in ruim drie honderd pornografische films.
Je debuutfilm bij 'Smash Pictures' was 'Virgin Territory'.
Je werkte ook als assistente bij de Groene Partij.
Je hield van folk-muziek, van Woody Guthrie en Bob Dylan. De schrijver Tom Robbins (1936, Blowing Rock) was je grootste idool. Tom gebruikte LSD met Timothy Leary. Je was verslaafd aan de heroïne (geweest?).

Op 2 augustus 2007 ben je in de Las Vegas Garden of Love getrouwd met de porno-regisseur Inkyo Volt Hwang, ook wel Chico 'Wanger' Wang genoemd. Hij was dertien jaar ouder dan jij en bovendien een homoseksueel, wat je mening onderstreept dat hij met jou trouwde om maar een legale burger van Amerika te worden. Hij zei dat hij in Canoga Park woonde en jij zei dat je in Woodland Hills woonde. Hij leerde je het een en ander over hoe je het beste kon filmen en hoe je de set relaxed kon krijgen. Gezien zijn leeftijd waande hij zichzelf jouw meerdere, maar jouw succes oversteeg al rap zijn verdiensten, wat hem intens tergde.
Jullie zijn gescheiden, omdat hij je fysiek mishandelde en je geestelijk probeerde kapot te maken. Zijn valse jaloezie kreeg aasgierenvleugels en niet voor niets zei de journalist Luke Ford over hem: 'Hij was echt een vreselijk mens, hij leefde op de rand van leven en dood, hij was een gevaar voor zichzelf en anderen! Hij was vaak dronken en agressief en hij vernederde mij uit een gevoel van macht.' Anderen noemden hem een 'geestelijke masochist'.

Op 20 augustus 2007 hebben Inkyo en jij ingecheckt bij Motel 6 in King City. Inkyo had je ontvoerd. In jullie motelkamer heeft hij jou vermoord door je methadon te geven, want hij wist dat dit dodelijk zou zijn voor jou. Voor je overlijden was je al zeven weken en vier dagen spoorloos. Inkyo bracht je bij de eerste hulp van het Mee Memorial Hospital, terwijl je geen hartslag en ademhaling meer had. Sergeant Steve Miller van het King City Police Department heeft je verdachte overlijden onderzocht en hij ontdekte de betrokkenheid van Inkyo met jouw overlijden. Hij en de lijkschouwer vonden geen heroïne-sporen of tekenen van spuitgebruik. Je had natuurlijk ook heroïne gerookt kunnen hebben.
Adult Video News maakte bekend dat je was overleden door een overdosis heroïne, maar ook al wisten ze van je verslaving, hun nieuws was onwaar. Je overleed op je vijfentwintigste op de spoedafdeling. Op de motelkamer zijn geen drugs of wapens gevonden.

Inkyo is gearresteerd op beschuldiging van verkrachting en ontvoering van jou. Hij werd ook verdacht van het bedreigen met een pistool, mishandeling door te slaan met een pistool en vooral omdat hij verdacht werd als jouw moordenaar. Door gebrek aan bewijs werd hij vrijgelaten.
Op 29 september 2007 pleegde hij zelfdoding in een Economy Inn Hotel in Morgan Hill. Dat deed hij met een overdosis methadon, wat gezien kan worden als een symbolische bekentenis. Een kleine hoeveelheid methadon kan al dodelijk zijn, maar dat is afhankelijk van het persoonlijke drugsgebruik in iemands verleden.
De King City Police onthulde dat je bent vermoord en hoogstwaarschijnlijk door je ex-man, de afgunstige porno-regisseur Inkyo Volt Hwang.
Herstel: dat is bijna wel zeker!

Schrijver: Joanan Rutgers, 23 januari 2013


Geplaatst in de categorie: idool

3.3 met 3 stemmen 647



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)