Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Als lesbienne door je familie afgewezen

(voor Michelle Maira Schei (1964 - 1990))

Je bent geboren op 2 maart 1964 in Oakland, in Californië. Je was van Kaukasische afkomst.
Op je veertiende ben je voor de eerste keer van huis weggelopen. Op je zestiende was je al werkzaam in een Guam massage-salon, waar op de Aziatische manier langdurig gemasseerd wordt. Meestal zijn het dekmantels voor striptease en prostitutie. Guam is een Oceanisch eiland en valt onder Micronesië. Het ligt ver rechts van de Filipijnen en de Amerikanen hebben het in 1944 veroverd op de Japanners.

Op je achttiende begon je naakt te dansen in het Mitchell Brothers O'Farrell Theatre in San Francisco. Het is een stripteaseclub aan de O'Farrell Street.
De eigenaren waren de broers James Lloyd Mitchell en Artie Jay Mitchell. Ze produceerden en regisseerden ook zelf vele pornofilms, zoals bijvoorbeeld 'Behind The Green Door' (1972) met in de hoofdrol Marilyn Ann Briggs (1952 - 2009), in haar rol als pornoster Marilyn Chambers genoemd.

James heeft Artie doodgeschoten, omdat zijn vrienden en bekenden hem hadden opgestookt om iets aan zijn broer te doen. Volgens hen was Artie door de alcohol en de cocaïne totaal bedorven. Dat kon zo zijn, maar dat gaf hem nog geen reden om voor eigen rechter te spelen en de hoogste straf uit te delen. James kreeg zes jaar gevangenisstraf, waarvan hij drie jaar in San Quentin zat. Daarna pakte hij zijn pornowerk in zijn eigen tent gewoon weer op.

In het midden van de jaren tachtig danste jij in het O'Farrell Theatre onder de artiestennaam Eva. De porno-actrice Fallon (1967) danste daar toen ook. Je was bijzonder populair bij de opgewonden bezoekers en je verdiende een paar duizend dollars per maand, wat voornamelijk op ging aan drugs als cocaïne en alcohol.

In het najaar van 1986 stopte je met je werk bij het O'Farrell Theatre en je onderging ontgiftigingskuren en een uitgebreide, cosmetische chirurgie. Je artiestennaam werd Megan Leigh en in de zomer van 1987 debuteerde je in 'Secrets Behind The Green Door'.
Je was vooral beroemd vanwege je perfecte kunst tot deep-throating en in 1989 kreeg je de hoofdrol in 'Deep Throat 3'. In de eerste 'Deep Throat' (1972) had Linda Susan Boreman (1949 - 2002) de hoofdrol.
Wanneer je niet acteerde in een pornofilm, dan trad je weer op in het O'Farrell Theatre en elders.

Op zaterdag 16 juni 1990 heb je jezelf door je hoofd geschoten. Dat was in je woning in de provincie Solano County. Volgens de ex-pornoster Brandy Alexandre (1964, Huntington Beach) wees de autopsie uit, dat je eveneens een dodelijke hoeveelheid valium had genomen.
De porno-historicus Luke Ford (1966, Kurri Kurri) is één van meerderen, die ontdekten, dat jij vlak voor je zelfdoding een lesbische relatie kreeg en dat je met je geliefde vriendin verhuisde. Je bent toen door je eigen familie veroordeeld en aangeklaagd, omdat ze jouw homoseksuele relatie en geaardheid permanent en botweg afwezen. Ze begrepen niet hoeveel verdriet ze je daar mee hebben gedaan. Hoezeer ze je fragiele ziel hebben doorboord met in gif gedoopte, bevooroordeelde, onkundige speren. Ze begrepen evenmin dat ze jou daarmee doodverklaarden. Dat ze jouw doodvonnis tekenden.
Je werd enorm moedeloos en depressief van hun afwijzingen. Op een briefje schreef je dat je persoonlijke problemen, die al zeer lang speelden, onoplosbaar waren. Want je had je ernstige depressie ook niet met de drugs kunnen wegwerken. Noch met je rebellerende pornowerk. Verschuiven, dat wel. Je mocht niet zijn wie je in wezen was. Je familie had teveel invloed op jou. Ze hebben je ziel gekaapt. Je levenslust opgezogen.
Je had de geestelijke koorden met je familie moeten verbreken. Je had daarbij professionele hulp moeten krijgen, want alleen kwam je er niet uit. Hun doemdenken heeft jou vernietigd.
Je kocht nota bene een maand voor je zelfdoding voor je moeder een huis van 500.000 dollars. Maar je wist, ware moederliefde is niet te koop.
Je speelde in 133 pornofilms. Je bent zesentwintig jaar geworden.

Schrijver: Joanan Rutgers, 4 februari 2013


Geplaatst in de categorie: idool

3.8 met 4 stemmen 148



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)