Inloggen
voeg je beschouwing toe

Beschouwingen

Britney Spears - Slumber Party (met Tinashe)

Je bent geboren als Britney Jean Spears op 2 december 1981 in McComb, Mississippi. In jouw jeugd kreeg je in Kentwood dans-, gym- en zanglessen. Jouw ouders zijn James Parnell en Lynne Irene Spears. Jouw oma Lillian Portell was in Londen geboren. Jouw broer is Bryan en jouw zus is Jamie Lynn. Je ging naar de Professional Performing Arts School in New York City en je kreeg de hoofdrol in de musical 'Ruthless!'. Je verscheen in de tv-show 'Star Search' en in december 1992 kwam je in The Mickey Mouse Club, die in 1996 stopte, waarna je naar Kentwood terug keerde.

Je ging naar de Parklane Academy in McComb. In 1997 tekende je een contract bij Jive Records en op 12 januari 1999 verscheen jouw debuutalbum '... Baby One More Time', met naast de titelsong o.a. 'Sometimes', 'Born to Make You Happy', 'From the Bottom of My Broken Heart', 'The Beat Goes On', 'E-Mail My Heart' en 'I Will Be There'. Op 16 mei 2000 verscheen jouw tweede album 'Oops!... I Did It Again', met naast de titelsong o.a. 'Stronger', 'Don't Let Me Be the Last to Know', 'Lucky', 'Where Are You Now', 'When Your Eyes Say It' en 'Dear Diary'. Jouw eerste boek 'Britney Spears 'Heart to Heart' verscheen en je kocht ook een huis in Destin, Florida.

Op 5 november 2001 verscheen jouw derde album 'Britney', met o.a. 'I'm a Slave 4 U', 'Overprotected', 'I'm Not a Girl, Not Yet a Woman', 'Boys', 'Anticipating', 'I Love Rock 'n' Roll' en 'Let Me Be'. In 2002 speelde je de hoofdrol in de dramatische komedie 'Crossroads' van Tamra Davis. Je had drie jaar een relatie met Justin Timberlake. Op 12 november 2003 verscheen 'In the Zone', met o.a. 'Me Against the Music', samen met Madonna, 'Toxic', 'Outrageous', 'Everytime' en 'Touch of My Hand'.

In januari 2004 trouwde je in Las Vegas met jouw jeugdvriend Jason Allen Alexander, maar na 55 uur werd dat huwelijk geannuleerd, omdat jij niet bij zinnen was geweest. Via Madonna kwam je in contact met het Kabbalah Centre in Los Angeles, in 1984 opgericht door wijlen Philip Berg en zijn vrouw Karen Berg. In juli 2004 verloofde je met de rapper/danser Kevin Earl Federline en op 18 september 2004 zijn jullie getrouwd. In augustus 2006 stond je naakt op de cover van Harper's Bazaar. Op 14 september 2005 werd Sean Preston Federline geboren en op 12 september 2006 werd Jayden James Federline geboren.

Op 7 november 2006 wilde jij van Kevin scheiden. Hij was hoogst verbaasd, ook omdat hij in Hollywood Hills een familiehuis gereed had gemaakt. Uiteindelijk kreeg hij de voogdij over de kinderen en omdat jij dat weigerde, kwam de politie bij jou. Jij was onder invloed van een drug en je werd verplicht in Cedars-Sinai Medical Center opgenomen. Je kreeg wel een bezoekrecht, wat steeds meer toenam. In januari 2007 overleed een tante van jou aan eierstokkanker. Je was zeer gehecht aan haar. Je ging een dagje naar een ontwenningskliniek en de volgende nacht schoor je jouw hoofd kaal. Je ging naar diverse klinieken, waar je steeds maar kort verbleef.

Je zat een maand in de kliniek 'Promises'. Je dacht niet dat het de alcohol of jouw depressie was, ADD (Attention Deficit Disorder). Op 29 oktober 2007 verscheen 'Blackout', met o.a. 'Gimme More', 'Piece of Me', 'Radar', 'Break the Ice', 'Heaven on Earth' en 'Get Naked (I Got a Plan)'. In december 2007 kreeg je een relatie met de fotograaf Adnan Ghalib. Op 2 december 2008 verscheen 'Circus', met naast de titelsong o.a. 'Womanizer', 'Unusual You' en 'If U Seek Amy'. In januari 2009 kregen jouw ex-vriend Adnan, jouw ex-manager Sam Lufti en de advocaat Jon Eardley een straatverbod, omdat ze jou misbruikten.

In november 2009 verscheen 'The Singles Collection'. In mei 2010 kreeg je een relatie met jouw manager Jason Trawick. In 2011 verscheen 'Femme Fatale', in 2013 'Britney Jean' en in 2016 'Glory'. De roddelsite RadarOnline zegt in het bezit te zijn van topless-naaktbeelden van jou, terwijl je bovenop een onbekende jongeman zit en een joint rookt. So what! De website zal de beelden niet publiceren. 'Als de beelden naar buiten komen, stort ze in!', aldus een vriend van jou.

Schrijver: Joanan Rutgers, 26 april 2017


Geplaatst in de categorie: idool

3.7 met 3 stemmen 64



Er zijn nog geen reacties op deze inzending.


Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)