Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Theo_Dosius
Datum:
21 april 2009
Beste Alex,
Ik ben het met je eens dat een atheïst de ergste gelovige is die er bestaat. Ik ben het níet met je eens dat een gewone gelovige zo erg is.
Naam:
A. Sandee
Datum:
17 april 2009
Email:
alexsandeehome.nl
Ach, wat jammer Theo, en ik was nog wel net zo blij met/voor je. Nogmaals: een atheïst is de ergste gelovige die er bestaat.(en een gewone gelovige is al zo erg) Mij rest de constatering: er is geen god. En Theo heeft het licht dus niet gezien, helaas. En ik ben geen athëist, ik ben.
Naam:
Theo_Dosius
Datum:
16 april 2009
Beste meneer van der Weij,
Als u niet gelooft dat Roodkapje bestaat, is dat nog geen reden om voortdurend te ageren tegen mensen die geloven dat zij wél bestaat. Die houding is op zijn minst suspect en doet vermoeden dat u er stiekem rekening mee houdt dat zij nog ergens rondloopt.
Naam:
Ruurd van der Weij
Datum:
16 april 2009
Email:
r.a.van.der.weijrug.nl
Als ik zeg: "Roodkapje bestaat niet", ben ik dan meteen tegen Roodkapje?
Naam:
Theo_Dosius
Datum:
7 april 2009
Ik vrees dat u te vroeg heeft gejuicht, heer Sandee. De zin "Hoe kan men immers tegen een God zijn die niet bestaat?" geeft slechts de subjectieve belevingswereld van de atheïst weer.
Naam:
A. Sandee
Datum:
6 april 2009
Email:
alexsandeehome.nl
Hoera, Theo heeft het licht gezien. Inderdaad, er is geen god!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)