Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wilders wordt pas echt vervolgd als het CDA de islamisering van Nederland niet goed aan de Here Jezus kan uitleggen.

Schrijver: Varifocus, 22 mei 2009


Geplaatst in de categorie: taal

1.3 met 10 stemmen 215



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Theo_Dosius
Datum:
23 mei 2009
Ik vind de gewoonte om het CDA overal de schuld van te geven zo langzamerhand nogal sleets, obligaat en Pavlov-achtig.
1. Wat heeft het CDA bv. met de islamisering van Nederland te maken? Helemaal niets, als je het mij vraagt. Vanaf het midden van de jaren zeventig waren het vnl. de linkse intelligentsia en politici die voorstander waren van arbeidsimmigratie.
2. De gezinshereniging van gastarbeiders hebben we zelfs grotendeels aan Joop den Uyl te danken. De consequenties daarvan laten zich gemakkelijk raden.
3. Je veronderstelt ten onrechte dat het CDA en het christendom identiek zijn aan elkaar. Dat is onzin. Als je partijlid wilt zijn van het CDA (ik heb trouwens geen ambitie) hoef je niet eens bij een kerkgenootschap te zijn aangesloten.
4. Het voeren van een proces tegen Wilders zal hem alleen maar in de kaart spelen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)