Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Partijleidster Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren wil ook aanspraak te maken op de aan de PVV toegewezen restzetel. Desnoods wil de partij naar de rechter stappen om een zetel in het Europees Parlement te bemachtigen.
Maar partijen voor dieren horen als één-item-partij in geen enkel parlement thuis.

Schrijver: O.U. Deis, 11 juni 2009


Geplaatst in de categorie: politiek

3.0 met 3 stemmen 132



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Outsider
Datum:
11 juni 2009
Ik volg de politiek niet zo, maar voor zover ik weet neemt de PVDD niet deel aan discussies over onderwerpen die niet betrekking hebben op dieren.
Wel neemt deze partij waarschijnlijk deel aan stemmingen over andere onderwerpen, maar ik denk eigenlijk niet dat dit de politieke duidelijkheid verduistert. Het kan best zijn dat je gelijk hebt maar ik zie er niets verkeerds in dat er een partij is die zich uitsluitend inzet voor de dieren. Overigens heb ik nooit op de PVDD gestemd.
Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
11 juni 2009
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik denk dat dit toch een misverstand is. De PvdD heeft een samenhangend programma op het gebied van klimaat, voedsel, biodiversiteit, diergezondheid, energie en economie.
Kijk hiervoor o.a. op www.partijvoordedieren.nl/content/view/432
Naam:
O.U. Deis
Datum:
11 juni 2009
Een politieke partij heeft een samenhangend stelsel van beginselen als leidraad bij politike afwegingen.
Een belangengroep richt zich op één item.
Ik denk dat één-item-partij de politieke duidelijkheid verduistert bij discussies en besluiten buiten het enige item om.
Naam:
Outsider
Datum:
11 juni 2009
Waarom hoort een één-item-partij in geen enkel parlement thuis?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)