Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Jongeheer, we kennen alle grappen over Wilders en religie nu wel zo'n beetje. Bovendien wordt niemand religieus geboren. Religie is opvoeding en opvoeding wordt je aangeleerd. Wie regelmatig een stevige wandeling maakt, beweert na afloop altijd een stuk beschaafder en intelligenter...

Schrijver: O.B. Bommel, 29 juni 2009


Geplaatst in de categorie: adel

2.1 met 7 stemmen 241



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Markies de Cantecler
Datum:
30 juni 2009
Parbleu! En dat zegt gij, eh... Bommel? Het is goed dat uw jonge vriend voor die volksmenner waarschuwt. Als hij erin slaagt om het janhagel tegen ons op te zetten, kampeert het plebs straks in onze kastelen en wordt er gevoetbald op ons voorvaderlijk erf! Het 'à la lanterne' weerklinkt dan overal.
Overigens zoudt ge uw perkjes wel wat beter mogen onderhouden, want uw tuin lijkt wel een wildernis, amice!
Naam:
Tom Poes
Datum:
30 juni 2009
Maar heer Ollie, ik had u nog zó gewaarschuwd om niet met de heks Ivy mee te gaan! U hebt van haar drankje gedronken en ziet nu de wereld op zijn kop, waarvoor ik u gewaarschuwd had! Blijf hier alstublieft rustig zitten, dan haal ik genezende kruiden van Pee Pastinakel. Binnen enkele ogenblikken bent u weer de oude!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)