Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Jongeheer, Juf Elisabeth kan zichzelf verdedigen, ook haar taalfouten.
Rommeldam heeft een Marokkaans paspoort en mensen in de bijstand. Zonder bewijs van fraude mag de burgermeester niet in hun wasmand zoeken.
Leeftijdsdiscriminatie is ons land verboden. In de VS was do-centje een rijk man geweest.
Veel ambtenaren beantwoorden geen vragen van burgers meer of doen alsof de vragen nooit zijn gesteld. Het fascisme rukt weer op.
Zonder definitie is God een rietje voor Sofietje of reclame voor de martelkamer.
Wie regelmatig een stevige wandeling maakt en óók Elsevier leest, begrijpt dat je geloof en respect moet verdienen, geen excuses.

Schrijver: O.B. Bommel, 20 januari 2010


Geplaatst in de categorie: adel

2.0 met 4 stemmen 280



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
23 januari 2010
Voor Elisabeth: ...en sinds de hemelse vader bewezen onecht blijkt te zijn en alleen maar een institutionele machtsdictator kunnen we het maar beter doen met Moeder Aarde. Dat was oorspronkelijk toch al de bedoeling. En, by the way, het hart is slechts een spier.
Naam:
Elisabeth
Datum:
21 januari 2010
De ene maakt taalfouten en de ander denkfouten.
Maakt het uit? Nee, we zijn allemaal kind van de hemelse vader en Hij kijkt naar het hart van de mens.
Degenen die over een ander oordelen zullen veroordeeld worden.
Naam:
Heleen
Datum:
21 januari 2010
Ik begrijp het, de B staat voor Bilderberg, vandaar die neerbuigenheid. Of voor Beatrix, Bernhard, Bos, Balkenende, benepen, buitensporig, bonus, Bonifatius, boevenbende.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)