Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Divers

Ik heb zin om iets te schrijven, maar ik weet niet wat. Iets liefs voor mijn katten want het was dierendag, iets moois over de zonsopgang, iets triest over een zorgenklant die maar weer naar bed ging want er was niets vandaag.

Een stukje over een domme linkse rechter of over CDA'ers die voor - dan wel tegenstemden met een andere kleur. Triest congres met veel bijna-doden, triest proces met vooropgezet doel, snoer de mens de mond.

Ik zou het over van alles kunnen hebben, maar er schiet mij niets te binnen. Gelukkig maar, denk ik dan.

Schrijver: Fred, 5 oktober 2010


Geplaatst in de categorie: actualiteit

1.6 met 12 stemmen 161



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
10 oktober 2010
Sommige inzenders staan voor hun spiegel om een heel andere reden dan introspectie, blijkt maar weer.
Naam:
Fred
Datum:
5 oktober 2010
Dit stukje was bedoeld als hartenkreet, daar ligt de lat waarschijnlijk iets lager. Kan ook zijn dat ik met mijn zatte kop op het verkeerde tabblad zat en daarvoor keihard ben afgestraft. Letters zijn belangrijker dan cijfers.....
Naam:
Fabiola
Datum:
5 oktober 2010
Je vierendelers kunnen gelukkig niet verhinderen dat je zo schrijft zoals je schrijft. Klasse!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)