Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het wordt tijd dat het kabinet-Rutte definitief stopt met het geldverslindende JSF-project nu bekend is geworden dat de prijs van 85 gevechtstoestellen is gestegen naar minstens €7,6 miljard. In de VS circuleert momenteel al een prijs per toestel van €176 miljoen. Het is waanzin om onder deze omstandigheden slaafs achter de VS aan te blijven hollen. De Zweedse Saab Gripen is immers een vergelijkbaar toestel dat veel minder lawaaierig en ook veel goedkoper is. Het getuigt van een tunnelvisie als men onder deze omstandigheden niet voor dat Zweedse toestel kiest.


Zie ook: http://spiritueelaurora.blogspot.com/

Schrijver: Hendrik Klaassens, 5 december 2010


Geplaatst in de categorie: oorlog

3.8 met 5 stemmen 432



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
6 december 2010
MR: Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Wel is bekend dat hij in zijn vorige functie als eerste Kamerlid 'vergat' om te melden dat hij betaald advieswerk deed voor de sigarettenindustrie. Saillant detail in dit verband is natuurlijk dat de regering-Rutte het rookbeleid heeft versoepeld.
Naam:
MR
Datum:
5 december 2010
Is ook bekend of Minister Hillen in een vorige functie de wapen- en vliegindustrie heeft geadviseerd?
En of hij dat is vergeten (te melden)!?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)