Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De meedogenloze hardheid van het kabinet-Rutte komt nog het duidelijkst tot uiting in het plan van minister Leers van het CDA om het 14-jarige meisje Sahar en haar familie uit te zetten naar Afghanistan. Hij ging zelfs in beroep tegen de uitspraak van de rechtbank in Den Bosch die uitzetting verbood. Het zwalkende CDA zet alle christelijke principes overboord om maar te kunnen meeregeren.

Schrijver: Regatta, 8 maart 2011


Geplaatst in de categorie: politiek

4.6 met 7 stemmen 107



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
11 maart 2011
Volgens verscheidene woordvoerders van het CDA staat de C helemaal niet voor Gristelijk maar voor gristen-demagogisch!( eeuuuuhhhh....Christen-democratisch) Waarmee de afkorting CDA nu dus staat voor Christen-democratisch democratisch appèl. Een soort dubbele moraal, zeg maar.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 maart 2011
De echte liefde is zoek, men zwalkt wat langs dubieuze principes, de echte zin is zoek, het gaat alleen nog maar om geld en macht, ik zou zomaar zelfdoding kunnen plegen, maar dat dekt de lading niet, ik hou veel meer van haar/jou! Jij bent God, ik veel minder.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)