Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Carice van Houten is een supermooie actrice, die nu alweer schittert in 'Black butterflies', een biografische film over de legendarische dichteres Ingrid Jonker, die zichzelf helaas verdronk. We mogen als Nederlanders best trots zijn op onze Carice, want ze schittert in vele films en heeft wereldwijd succes en terecht, want ze steekt boven de massa uit. Ze is meer dan weergaloos. Omdat ze nog geen vaste man heeft gevonden houd ik me aanbevolen, ben knap en interessant genoeg, weet alleen niet hoe ik haar kan bereiken. Hoe versier je zo'n megaster eigenlijks? Zo?

Schrijver: Joanan Rutgers, 28 maart 2011


Geplaatst in de categorie: huwelijk

2.5 met 4 stemmen 286



Er is 1 reactie op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
12 mei 2014
Misschien wil ze helemaal niet worden versierd, maar worden veroverd. Als je zo knap en interessant bent dan kun je ook vast en zeker een manier vinden om haar aandacht te trekken. Spreek je jachtinstinkt aan, ga maar eens op vossenjacht. Je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Pas op voor de glibberigheid, het heeft nogal geregend de laatste tijd, dat is jou toch wel opgevallen? Flink oefenen, oefening baart ideeën.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)