Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Een bewering is eigenlijk de samenvatting van een hartenkreet, het uittreksel van een verhaal, het bedoelde van een column, een Haarlemmer dijkje, stellig een citaat. Inleveren is het devies, voor de levensvatbaarheid van deze site is het onontkomelijk dat er tabbladen geschrapt moeten worden. Wel zo overzichtelijk.

Schrijver: T. Gendraats, 16 mei 2011


Geplaatst in de categorie: economie

4.0 met 2 stemmen 132



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Regatta
Datum:
18 mei 2011
Ik ben het met je eens dat er wel een paar tabbladen geschrapt mogen worden. Daarbij denk ik vooral aan 'citaten' en 'stellingen', omdat het daarbij gaat om teksten van anderen. Dat prikkelt immers niet om zelf te schrijven.
De 'beweringen' mogen wat mij betreft wel blijven, want dit tabblad vormt een soort praathuis of prikbord om een bepaald idee even aan te stippen.
De 'dijken' kunnen wel geslecht worden, want ik zie niet in wat die PVV-kretologie toevoegt aan deze site voor mensen met literaire ambities.
Naam:
J.de Groot
Datum:
17 mei 2011
Email:
Joke190411telfort.nl
"Inleveren is het devies"
stel dat dat nodig is, is niet aan de orde maar stel...
Okay,
idee...maximaal aantal inzendingen per persoon per, dag, week, maand?
krijgen we een heel ander beeld, toch!?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)