Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Sommige mensen misgunnen Maxima de titel van koningin. Wat kleinzielig en benepen! We zouden juist trots moeten zijn op de vrouw van Willem-Alexander. Eindelijk krijgen we nu een beeldschone koningin die Zuid-Amerikaanse gratie en temperament kan toevoegen aan ons saaie, aftandse koningshuis.

Schrijver: Regatta, 16 mei 2011


Geplaatst in de categorie: koningshuis

2.3 met 11 stemmen 183



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Regatta
Datum:
20 mei 2011
Dag Joke, de wil om elkaar te begrijpen is heel belangrijk; dat ben ik met je eens. Onder de 'dijken' van 15 mei had ik al gereageerd. Dit is een aanvulling daarop die zich ook zelfstandig laat lezen. Onder dat 'temperament' versta ik ook de energieke manier waarop ze allerlei sociale projecten aanpakt.
Naam:
J.de Groot
Datum:
20 mei 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Duidelijk...zie mijn reactie bij de "dijken" nr 51..
Motto..leven en laten leven.
Van beiden kanten,te verstaan!
Hint...stelling/reactie/bewering,enz.
plaatsen op/bij
het juiste tabblad.
Elkaar (willen) begrijpen daar gaat het om!
Naam:
Regatta
Datum:
19 mei 2011
Joke, dit is een reactie op de 'dijken' van 15 mei. Daaronder heb ik in een reactie geschreven dat het voor mij niets uitmaakt of Maxima zich al of niet koningin mag noemen. Dat betekent dus ook dat het verlenen van de titel van koningin aan Maxima wat mij betreft niet hoeft te worden gebaseerd op haar uiterlijk. Ik stoor me wél aan mensen die haar die titel misgunnen omdat ze uit het buitenland afkomstig is. Dat is de achtergrond van deze bewering. Het probleem met beweringen is trouwens dat ze zó kort moeten zijn, dat er ruimte is voor alle mogelijke misverstanden.
Naam:
J.de Groot
Datum:
17 mei 2011
Email:
joke1904111telfort.nl
Sorry...wat een geleuter,
beeldschoon, gratie, temperament, ja leuke meid!
Moet ze daarom Koningin worden?
Kan nog wel iets tegenstrijdigs zeggen, maar dát doe ik niet, hou niet van geleuter.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)