Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Ik vind 'De avondetappe' zo'n stom wauwelprogramma, wil die glazen rode wijn graag omslaan en Mart Smeets, die alleen van ongehandicapte sporters houdt, zijn opa-gedoe over de dynamische wielersport, het liefst de mond snoeren. Zijn bourgondische gezapigheid staat in schril contrast met de ruwe ervaringen van bijvoorbeeld die renner in het prikkeldraad. Dat steekt behoorlijk!

Schrijver: Joanan Rutgers, 20 juli 2011


Geplaatst in de categorie: sport

1.2 met 6 stemmen 105



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
An Terlouw
Datum:
20 juli 2011
Email:
an.terlouwcasema.nl
Joanan, nou heeft iedereen recht op zijn of haar mening, maar ik bespeur hier in jouw stukje toch: óf jaloezie, óf gewoon willen mopperen, er zitten tegenwoordig toch genoeg netten op de tv, je hóeft tenslotte niet te kijken! Ikzelf vind niks aan wielrennen, maar mijn eega weer wel, begrijpen doe ik er niks van, maar bij Mart worden dingen ineens begrijpelijk uitgelegd + dat hij altijd interessante gasten bij zich aan tafel heeft, om nog maar niet te praten over de prachtige omgeving waar ie telkens weer 'beslag' op weet te leggen! Niet zo kortzichtig hoor!
Naam:
Fred
Datum:
20 juli 2011
Dat programma draait dan ook niet om de Tour de France maar om Mart, je weet tog (geen tikfout).

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)