Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De fik in Breiviking van niks! Tempelier? Kruisridder? In z'n zwaargestoorde dromen! Een laffe psychopaat, die onschuldige jongeren gewetenloos vermoordde! Zelfs zijn biologische vader zei dat hij beter zelfmoord had kunnen plegen! De denkbeeldige spoken in zichzelf doodschietend! Hij verdient geen psychologische mercy, maar een wankel vlot en een trap na richting de Atlantische Oceaan...

Schrijver: Joanan Rutgers, 27 juli 2011


Geplaatst in de categorie: woede

2.3 met 6 stemmen 174



Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
30 juli 2011
Hoezo wraak? Gewoon humaan gedrag versus overanderbaar killerinstinct! Iemand die zo'n lijden veroorzaakt, kan beter buiten de samenleving gezet worden, dat is mijn idee van beschaving, gewoon dumpen die haai bij zijn werkelijke familie...
Naam:
J de Groot
Datum:
30 juli 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Nou vooruit, na zijn oversteek alsnog een eerlijk proces.
Als hij dat dan nog wenst.
Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
30 juli 2011
Vaak ben ik het met je eens, maar deze keer niet, Joanan. Ik denk dat we ons niet moeten verlagen tot het niveau van deze massamoordenaar. Door met wraak te reageren houdt de cirkel van het geweld nooit op. Geef hem een eerlijk proces en probeer hem aan het verstand te brengen dat hij in gevaarlijke mythen is gaan geloven.
Naam:
J.de Groot
Datum:
29 juli 2011
Email:
joke190411telfort.nl
paarlen, voor sommige artikelen en behandelingen,
en zelfs dit soort ziekenmensen is
de houdbaarheids-datum verstreken.
T.H.T
ten hoogste tot.
(En het kan best zo zijn dat hij dat zélf ook weet, tijd zal het leren!)
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
29 juli 2011
Heb je wel gezien hoeveel lieve, onschuldige, jonge mensen hij egoïstisch heeft vermoord?! Zelfs al denk jij dat dit meer over mij zegt, dan nog heb ik groot gelijk!
Dat Jezus een moordenaar vergaf is een stupide mythe, quasi-christelijke heksenjager!
Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
28 juli 2011
Met deze bewering begint U toch wel een uiterst bedenkelijk niveau te naderen, hoe weerzinwekkend de laffe daad ook was. Dit zegt meer over U dan over de Noorse moordenaar.
Naam:
J.de Groot
Datum:
27 juli 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Mee eens.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)