Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wie wil leren denken, moet eerst leren schrijten. Zonder mijn toestemming mag niemand mijn oude flaters varifocus herschrijven. De achterkant van de spiegel is levensgevaarlijk. Twee keer in Kollum tattoe toeteren leidt gepierst tot uw vertrek, maar als u dat toch verrekt, ik heb voldoende mest voor de kunst en boerencake met stukjes pistolet. Niet alle taalgeweld leidt tot spiering, maar de Ef, Bie en Ai heeft de taal van de KKK strafrechterlijker in de Cloe, de Cut en de Clan genaaid. U bent Wifi gewaarschouwd. Uiteraard met de hartelijke worsten van de FlaterfoonHous.


Zie ook: http://www.nederlands.nl/...ing/122160.html?zoekresultaat=

Schrijver: Guus Flater, 5 augustus 2011


Geplaatst in de categorie: literatuur

-1.0 met 2 stemmen 146



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
22 oktober 2011
Dit heeft dan zeker betrekking op jezelf?? Of denk jij dat jij niet onder het strafrecht valt??

Wil jij dan vanaf nu je best gaan doen om te leren denken?? Volgens mij ontbreekt het daaraan bij jou gezien het feit dat jij mijn beweringen herschrijft en misschien ook andermans beweringen.

Wie denk jij wel wie je bent???
Naam:
Willie Wortel
Datum:
6 augustus 2011
Als dit literatuur is, ben ik een gefrituurde koekoek in raviolisaus.
Naam:
Monique MetWorst
Datum:
6 augustus 2011
Email:
moimoniquelive.nl
Je verveelt.

Met de hatelijke groeten van.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)