Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het tabblad "Dijken", door de redactie in leven geroepen om een woord te bieden aan een ieder, en discussies mogelijk te maken op deze site is wel geslaagd, voor- of tegenstanders geven dikwijls reacties, bij elke inzending haast 1 reactie of meer.
Dan is het toch goed geweest voor beide uitgangspunten.
En zo hoort het.

Schrijver: J.de Groot, 10 augustus 2011


Geplaatst in de categorie: politiek

3.8 met 22 stemmen 875



Er zijn 8 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
17 augustus 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Nou dan was deze bewering niet voor niets, er is een discussie over geweest.
En voor de redactie, goed om te weten hoe er over nagedacht en gesproken is.
De rest is aan de redactie.
Zal ik maar zeggen: sloes...als dat mag,
is misschien geen goed Nederlands maar zeg het toch!
Naam:
Regatta
Datum:
17 augustus 2011
Joke, begrijp me goed: ik pleit er juist niet voor dat elke stroming zijn eigen tabblad krijgt. Daarom zie ik ook niets in een tabblad waarin PVV-ers ongehinderd propaganda mogen bedrijven, want andere stromingen en partijen hebben die mogelijkheid niet.
De reden waarom de redactie dat toch gedaan heeft, is dat ze de pluriformiteit op de site beter gestalte wil geven. Ik heb geen reden om aan dat argument te twijfelen.
Discussiëren is hier op 8 tabbladen mogelijk, over welk onderwerp dan ook. Daar hebben we echt geen apart tabblad voor PVV-ers voor nodig.
Naam:
J.de Groot
Datum:
17 augustus 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Ja Regatta, dat mag je best vinden maar de redactie heeft hier voor gekozen...en wat is/was daar de reden voor?
Dat is mijn vraag, en ja dat zou best eens een heel goede reden voor kunnen zijn!

En als (iedereen/stroming) zijn eigen tabblad krijgt, blijft het preken voor eigen parochie.
En schiet dat wat op?

Naar elkaar luisteren en elkaars standpunt te lezen kan toch geen kwaad.
Je hoeft het er niet mee eens te zijn!
En dat moet je ook kunnen zeggen, zonder direct de meute over je heen te krijgen, of de ander de mond te snoeren.
Naam:
Regatta
Datum:
16 augustus 2011
Ik vind het een ongewenste situatie dat één tabblad kan worden gebruikt om propaganda voor een politieke partij te bedrijven. Dit pure propagandakarakter blijkt ook uit het ontbreken van elke discussie met die PVV-ers. Het enige wat Henk en Ingrid hier doen is het herhalen van wat PVV-politici ook al in andere media hebben geroepen, waarna ze constateren dat dat fan-tás-tisch was. Ik vind dat deze site daar niet voor bedoeld is.
Naam:
J.de Groot
Datum:
14 augustus 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Juist...volgende vraag,
als er geen discussies volgen is het dan nog wel zinvol, dan blijft het bij eenrichtingsverkeer, en is het inderdaad een uithangbord voor eigen standpunten.
Of de redactie dit nu voor ogen had?
Daarom stel ik in deze vraag dit ook zó.
Het uitgangspunt moest kunnen, maar is het resultaat geslaagd?
Of geeft de afbeelding het juiste antwoord?
Naam:
Monique Methorst
Datum:
13 augustus 2011
Email:
moimoniquelive.nl
Vroeg me hetzelfde af als Regatta: op reacties wordt niet gereageerd, ik reageer daar dus ook niet serieus, vind de ingezonden stukjes af en toe echt om te gillen :)
Naam:
J.de Groot
Datum:
13 augustus 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Regatta,
het had niet nodig moeten zijn, maar ik denk dat de balans niet goed was, en dat de redactie deze oplossing heeft bedacht.
En er tot nu toe goed gebruik van is gemaakt.
Meer niet.

(gaat niet om de inhoud)
Naam:
Regatta
Datum:
11 augustus 2011
Het tabblad Dijken is niet bedoeld om het woord te geven aan een ieder, maar om twee PVV-aanhangers de kans te geven om hun ongecensureerde mening te geven over de actualiteit, vanuit de gedachte dat de pluriformiteit op de site zodoende meer gestalte krijgt (zie de uitleg op het tabblad 'vragen').
Vanwege het bedroevend lage peil van deze teksten en het ontbreken van discussie in dit tabblad vraag ik mij af wat voor nut die rubriek nog heeft.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)