Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Via de diverse media volg ik het nieuws over de Oosterse lente in lichtgetinte landen. Men wil af van die onschendbare, zichzelf verrijkende, kliek. Of er daarna iets democratisch ontstaat is onduidelijk, maar er zullen koppen rollen, dat is wel duidelijk.

In Nederland gedogen, neen, juichen wij zo'n kliek toe als de deuren van het bordes open zwaaien. Het klootjesvolk zwaait vervolgens terug. Wat mij betreft begint de Nederlandse lente op 30 april 2012.

Schrijver: T. Gendraats, 23 augustus 2011


Geplaatst in de categorie: moraal

4.5 met 4 stemmen 116



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
23 augustus 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Volgens mij is "Het Bordes" al jaren niet meer in gebruik, hoogstens een balkonnetje hier of daar.
Maar of die het overal zullen houden...???
Tijd zal het leren.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
23 augustus 2011
Ook al hou ik ook niet van zogenaamd koninklijken, die van oneerlijke, buitenproportionele rijkdom (in verhouding tot o.a. bijstandmoeders) bijna barsten, er is wel een groot verschil met ware tirannen, die hun volk gewelddadig onderdrukken en voor moord niet terugdeinzen!
Je afreageren is daarom zwaar overdreven, al mag je natuurlijk 30 april a.s. je vlag wel halfstok hangen. Vette republikein!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)