Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Waarschuwing

Op pakketjes rookgenot is het tegenwoordig, heel bon ton, de gewoonte om te vermelden dat gebruik daarvan schadelijk is voor de gezondheid. Ook drank maakt meer kapot, de angst regeert, men vreest ongebreidelde celdeling.

Mijn advies, verspil uw zaad maar raak geen ei meer aan, kanker begint waar man en vrouw samenkomen en het kind de rekening betaalt.

Schrijver: witkiets, 24 september 2011


Geplaatst in de categorie: welzijn

3.2 met 9 stemmen 171



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Günter Schulz
Datum:
27 september 2011
Email:
ag.schulztiscali.nl
@ Joke: tja... ook ik heb een soort gevoel van: "kennet datikkem kan? - ja, zou zo maar kennen" ;)
Naam:
witkiets
Datum:
27 september 2011
Nieuw, wat is nieuw ? Ik heb geen idee.
Naam:
J.de Groot
Datum:
26 september 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Ik weet het niet Günter, een nieuwe .........?
Naam:
Günter Schulz
Datum:
25 september 2011
Email:
ag.schulztiscali.nl
Het spreekt mij aan, witkies, dat je reageert. De verduidelijking van jouw uitgangspunt neemt mijn critiek niet helemaal weg, maar doet mij beseffen, dat ik te spontaan heb gereageerd. Ik wens je toe, dat je als nieuwe schrijver deze site nog met vele waardevolle bijdragen kunt aanvullen en verrijken.
Naam:
witkiets
Datum:
25 september 2011
Dat is precies mijn punt Günter, je zult het maar hebben. Geloof me, iedereen heeft het, de celdeling ontziet niemand. En daar heb ik zo ongelooflijk de ziekte over in.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
24 september 2011
Email:
ag.schulztiscali.nl
Hoewel met mooie woordspelingen geëtaleerd, is de relatie met kanker wel erg kort door de bocht - je zult het maar hebben.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)