Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wie elitair wil zijn, moet niet zeuren over gebrek aan populariteit.

Schrijver: Jacob, 2 november 2011


Geplaatst in de categorie: algemeen

4.2 met 9 stemmen 191



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Guus Snater
Datum:
13 november 2011
@Jacob : wil je niet zo luk raak beweringen doen die niets met deze site te maken hebben?
Naam:
Len Cornelis
Datum:
9 november 2011
Of een elite zich 'uitstrekt'? Waarom is bewering 'een steek onder water'? En welk doel wordt gemist, Wilma? Opbouw argumentatie komt mij bekend voor. Maar dit terzijde.
Naam:
Jacob
Datum:
8 november 2011
@Wilma: ik denk dat het goed is hieraan toe te voegen dat ik mijn bewering heb gedaan n.a.v. iets dat niets met deze site maken heeft.
Naam:
Jacob
Datum:
8 november 2011
@Wilma: jij geeft aan het woord "elitair" een andere betekenis dan ik heb bedoeld. Dat is natuurlijk je goed recht, maar je legt mijn bewering daarmee ook heel anders uit dan ik hem heb bedoeld. Vind je dat eerlijk?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
7 november 2011
De elite strekt zich in deze tijd veel meer uit over de verschillende bevolkingslagen. De tv presentator is elitair, Ali B is elitair, de bloemenverkoper op de hoek is elitair, maar de minister-president is ook elitair en internet als netwerk ook.
Jij bent zelf ook elitair als stellingnemer en degene die jouw stelling leest is als lezer ook elitair.
Waar het om gaat is dat jij vanuit je eigen elitaire positie kunt communiceren met de ander. Ik vind het niet juist dat je stelt dat wie elitair wil zijn gebrek aan populariteit kan hebben. Deze steek onder water mist doel.
Naam:
J.de Groot
Datum:
3 november 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Jacob,.... die zit!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)