Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Ik pretendeer op mijn vergevorderde leeftijd in het geheel niet ijdel meer te zijn. Toch betrap ik me er soms op, dat ik ’s ochtends tijdens het scheren mijn spiegelbeeld met welgevallen en een lichte zweem van narcisme begroet. Het oogt verfrissend goed, zoals het mij, rimpelloos en onder het scheerschuim, wazig en diffuus toelacht – zonder bril uiteraard, maar dat had u natuurlijk al meteen begrepen.

Schrijver: Günter Schulz, 28 december 2011


Geplaatst in de categorie: humor

3.9 met 8 stemmen 774



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Wee
Datum:
29 december 2011
Je leest verfrissend leuk :)
Naam:
astrid
Datum:
29 december 2011
geweldig en heel herkenbaar!
Naam:
J.de Groot
Datum:
28 december 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Och Günter, helderziendheid zit niet met een bril op het puntje van je neus aan de buitenkant van je hoofd maar tussen je oren aan de binnenkant en daar is het bij jou nog goed helder!
Naam:
Hendrik Klaassens
Datum:
28 december 2011
Een gezonde dosis zelfspot oogt altijd verfrissend, Günter. Ik heb wel 'es de neiging om ietwat gedateerde foto's van mezelf op het internet te zetten, maar ach, zo is iedereen wel een beetje ijdel, vermoed ik. :-)
Naam:
Len Cornelis
Datum:
28 december 2011
Leuke bewering. Opfrisser tussen soms erg belerende teksten in deze rubriek. Milde wijsheid, of fijne zelfspot. Mag van mij vaker, Gunter. Dank!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)