Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wat zal het nieuwe jaar brengen? : armoede, honger, ellende, crisis, droogte, gedwongen huizenverkoop, gedwongen niet kunnen verkopen van huizen, dakloos zijn, bezuinigingen, burenruzies, slechte tv-programma's, nog meer aso's, gewelddadigheid, misbruik, rotzooi, politieke manipulatie, rampen, echtscheidingen, ongelukken, mislukte operaties, listen en bedrog.

Schrijver: Wilma de Bruïne, 30 december 2011


Geplaatst in de categorie: maatschappij

2.7 met 11 stemmen 1.025



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
2 januari 2012
Zwijn : de opsommingen die je geeft zijn de jaarlijkse seizoensgebonden bezigheden en hebben niets met het nieuwe jaar te maken noch met een psych. Wat doe jij voor de daklozen? Je zou eens wat minder moeten projecteren.
Naam:
paarlen voor de zwijnen
Datum:
1 januari 2012
Wat zal het nieuwe jaar brengen?:
de eerste krokus, bloeiende hazelaars, jonge katjes, glimlachjes van beminden, met liefde gemaakte maaltijden door vrienden, heerlijke avondjes stappen met vriendinnen, lange zomeravonden op het strand, vroege vismorgens op een meer, fietstochtjes met de wind mee door de polder, kortom: it's all in the eye of the beholder. Sorry voor de Engelse tekst, maar ja, dit is nu eenmaal de voor deze gelegenheid gangbare uitdrukking.
En voor Wilma: wordt het niet eens tijd voor de psych?
Naam:
Monique Methorst
Datum:
31 december 2011
Email:
moi636yahoo.com
Bijzonder negatief, moet nog een hele last zijn, zo denken.
Naam:
J.de Groot
Datum:
30 december 2011
Email:
joke190411telfort.nl
Dit zijn of is misschien 10% van de feiten die zullen gaan gebeuren,kan er nog wel een lijstje aan toevoegen, wat is hiervan de bewering?

Redactie dit is toch het tabblad beweringen, of heb ik dat mis, ja ik vraag het maar?!

U mag gerust deze reactie plaatsen maar ook graag uw mening!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)