Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
17 december 2012
Lieve Wilma, we kunnen eindelijk fuseren, want in de christelijke basisideeën zijn we het volkomen eens! Dwaze verschilaccenten moeten we maar voor lief nemen, want het gaat Christus vooral om de essentiële geloofsmotieven. Ware liefde dus.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
15 december 2012
De Heilige Geest is de kracht van JHWH en is geen op zichzelf staande persoon, individu of entiteit. Je kunt Hem vragen om de kracht van De Heilige Geest, maar bid dan eerst Het Onze Vader. Daarmee geef je aan dat je Hem op de eerste plaats stelt. Hij verlangt nederigheid van de mens. Zonder nederigheid kun je niet tot Hem komen. JHWH bepaalt of je tot Jezus kunt komen en alleen door Jezus kun je tot Zijn Vader komen. Jezus zegt ook : "Aanbid Mij gelijk Mijn Vader, Mijn Vader en Ik zijn één, Maar Mijn Vader is groter dan Ik. Je hebt volkomen gelijk dat De Tien Geboden en de Wet van JHWH in deze wereld niet worden onderhouden en dat de weg van Jezus niet wordt gevolgd. Verder ben ik heel erg ingenomen met jouw bewering. Fijn dat je dit zo hebt gezegd.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)