Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 15 reacties op deze inzending:

Naam:
Len Cornelis
Datum:
15 april 2013
Muziek doet veel, brengt herinneringen, zorgt letterlijk voor harmonie. Hoewel dat laatste soms tegenvalt. Ook muzikanten kunnen regelrechte chagrijnen zijn. Overigens, puntige en ware bewering weer, Joke.
Naam:
Monique Methorst
Datum:
12 april 2013
Email:
moi636yahoo.com
Eindelijk tijd om te reageren op anderen. Weer een mooie van jou Joke!
Naam:
J.de Groot
Datum:
7 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Gunter....er zullen er veel meer zijn,
door mijn afwijzing kwam ik er ook pas achter!
Ik zal maar denken; info voor meerdere inzenders.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
7 april 2013
Email:
ag.schulztiscali.nl
Nu volkomen duidelijk - enigszins slordig van me om geciteerde inhoud tot nu toe over het hoofd te hebben gezien.
Naam:
J.de Groot
Datum:
7 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Kijk Günter....hier staat iets over bedankjes, ik heb ook weleens een afwijzing gehad, waar een bedankje in een reactie voorkwam, dus daar hou me maar aan, dit staat bij inzendingen!
(hoewel, ik het toch ook vaak zie bij anderen!)

Zie;

Reacties

Reacties op bijdragen zijn welkom: graag zo kort en krachtig mogelijk geformuleerd.

We zien graag dat de reacties een inhoudelijk karakter hebben.

Daarom vindt de redactie het verstandig dat je je reacties beperkt tot een maximum van 3 per dag.

'Groetjes' en 'lieve groetjes' (en bedankjes voor die groetjes!) en 'knuffels' vinden we voor de andere lezers van de site alleen maar irritant. Dit geldt ook voor bedankjes voor reacties.
Zaken die in een persoonlijke mail afgedaan kunnen worden, kan je in de visie van de redactie beter privé afhandelen.
Dit soort reacties wordt niet geplaatst. Dit geldt ook voor reacties met spel- of taalfouten en onnodige buitenlandse uitdrukkingen.

In een inhoudelijke reactie kan je beargumenteerd aangeven wat je aansprak in een bijdrage, waar volgens jou verbeteringen kunnen worden aangebracht etc.

Reacties zonder meerwaarde voor derden worden niet geplaatst.
Naam:
Günter Schulz
Datum:
7 april 2013
"bedanken mag niet, weet ik!" - Hoezo, Joke? Van wie niet en sedert wanneer? Heb ik blijkbaar als oplettende lezer toch ergens iets gemist, vrees ik. Ben blij met deze informatie, waarvoor bij deze mijn d.. d.. duidelijke erkentelijkheid! :)
Naam:
J.de Groot
Datum:
6 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Ach Günter toch, het zijn van die kleine foutjes,
maar ik begrijp je wel hoor "De Lettersmid" is altijd correct!


Ook ik maak vaak een (type)fout, zie er hier ook weer een bij mijn eigen reactie naar Mohair
in plaats van je: de, zou mooi zijn als je dat ook zelf kan veranderen, maar wie weet...in de toekomst???!!
Maar mooi je reactie,
bedanken mag niet, weet ik!
Naam:
Günter Schulz
Datum:
6 april 2013
PS: correct geschreven had er natuurlijk "gemoedsstemming" moeten staan. Zo'n fout is storend en op nederlands.nl zeker te betreuren. Gelukkig tast deze misser m.i. de beleving nauwelijks aan :)
Naam:
Günter Schulz
Datum:
6 april 2013
... en soms loopt de traanbuis over en hangen er tranen aan je kin. Gemoedstemming raak omschreven, Joke; daar zit muziek in!
Naam:
J.de Groot
Datum:
5 april 2013
Email:
joke190411hotmail.com
@ Mohair,
samengevat... zo werkt dat, muziek maakt meer los dan de denkt, geeft een mens balans in zijn emoties.
Heel belangrijk!
Naam:
Maria Voerman
Datum:
5 april 2013
Email:
l.voerman1home.nl
Heel mooi Joke!
Naam:
Mohair
Datum:
5 april 2013
Email:
louismonique4gmail.com
nog even: ik schrijf 'mat en vervelend'.. onbestemd dus..
Naam:
Datum:
5 april 2013
Email:
louismonique4gmail.com
gisteren voelde ik me mat en vervelend, door het opzetten van muziek gebeurde precies wat jij beschrijft Joke. het kan me iedere keer weer verbazen wat voor uitwerking muziek op me heeft. Je bewering schiet doel!
Naam:
Mohair
Datum:
5 april 2013
Email:
louismonique4gmail.com
Mooi!
Naam:
Alexander Peters
Datum:
5 april 2013
Email:
Literairvarkengmail.com
Heel ware woorden

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)