Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
25 juni 2013
Email:
worldpoet546live.nl
Frappant, dat een vrouw als ik,
zoveel losmaak bij anderen. Onverwacht verwacht.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
4 juni 2013
Door uiterlijkheid heen zien heet helderziendheid. Géé, wat een wijze vrouw ben jij, Petra! En daarnaast ook nog eens heel mooi om te zien!
Naam:
Monique Methorst
Datum:
2 juni 2013
Email:
moi636yahoo.com
Hoezo drank Joanan? Staat dat er soms? En wat heeft deze zin met roesmiddelen of religie te maken??
En nee, schrijfster ziet er helemaal niet doorleefd uit. Bah, wat een gezeur, zeker weer last van je maandelijkse intuïties?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
1 juni 2013
Ik vind wel dat Gnoom de psycholoog uithangt. Vandaar die naam? Vooringenomen?
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
1 juni 2013
Als de drank is in de man, is de wijsheid in de kan, je weet het en mannen drinken wat af, trouwens vrouwen ook, dus maak je geen zorgen. Niet-drinkenden gebruiken andere roesmiddelen, waarvan religie een kwalijke is.
Echt wijze mensen piekeren er niet over of ze wel of niet wijs zijn. Je ziet eruit als een doorleefde vrouw en inderdaad, er zijn menselijke kwaliteiten, die ver boven de woordkunst/rederijkers uitstijgen. Een elegant bladerhoedje en mooie knopen!
Naam:
Gnoom
Datum:
31 mei 2013
Dat denk ik niet, getuigt van vooringenomenheid.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)