Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
26 juni 2013
Email:
worldpoet546live.nl
Mijnheer Rutgers, als u soms boos bent,
nodig ik u graag uit de judomat te betreden,
om de agressie in goede banen te leiden.
Waarschuwing: ik heb de bruine band!
Ik kan je zó vloeren!
Naam:
Ivan
Datum:
9 juni 2013
Email:
grud-ivanhotmail.ph
Mag ik je er op wijzen dat niemand, maar dan ook niemand dat doet de werkelijke verantwoordelijkheid op je nemen.
Naam:
J.de Groot
Datum:
8 juni 2013
Email:
joke190411hotmail.com
@ Joanan, even opletten!!

En even verder kijken dan je eigen schrijfwereld breed is.
Ja, er zijn meer van die schrijvers zoals jij, die elke dag een inzending liefst op div. tabbladen tegelijk plaatsen.
En nog meer reacties schrijven overal ...op alle tabbladen die er zoal zijn.

Jouw aanwijzingen heeft zij echt niet nodig, zij weet beter de weg dan jij. Ook met haar reacties op elk tabblad wat er bestaat. Ik denk dat jij beter bij haar in de leer kan gaan.
Maar goed nieuws, er is ruimte voor div. mogelijkheden 2 tabbladen staan open, de redactie vraagt om mee denken.
Jij hoeft haar niets te leren Joanan.
Wat let jullie, doe een voorstel samen!

Zie haar link, wel even de tijd er voor voornemen, meer dan een jaar lang elke dag iets plaatsen is...geen kattenpis!

Succes!!

www.gedichten.nl/schrijver/Petra+Hermans
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
7 juni 2013
Zijn in luxe levende mensen per definitie gefrustreerde verwenden? Het zou kunnen. Dat ze de ware wijsheid ontberen, zou ook kunnen. Dat jij hun luxe meer verdient, zal zeker zo zijn en dat je eens buiten de grenzen van beweringen.nl moet gaan schrijven, is helemaal een waarheid als een koe! Toe!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)