Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
D. Mus
Datum:
28 juni 2013
Tabblad: Bevliegingen, is dat wat Kareltje?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
28 juni 2013
Kareltje, dat zou wel kunnen maar dan moet jij je naam veranderen in Karolientje. Het woord mededelingen is nl. vrouwelijk. Tja dit is flink discriminerend. Goed voorstel?
Naam:
J.de Groot
Datum:
27 juni 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Och kijk nu toch, weer een ander jasje!
Maar ik laat niets weghalen hoor!!

De laatste weken...??
De meeste beweringen waren duidelijk
van Petra Hermans de laatste weken, klik maar even op / ALLES / boven aan in het midden.
32 stuks in een goede maand tijd, dus elke dag een en een paar verdwaalde van een paar andere schrijvers.
Ik hoop dat Petra niet boos op je gaat worden!
Dat je zomaar haar inzendingen als
.... NIETSZEGGEND omschrijft!
Naam:
Douwe Jan de Vries
Datum:
27 juni 2013
Email:
devriesdouwejanyahoo.co.uk
Twee dingen vielen mij de afgelopen weken op. In de eerste plaats vond ik de meeste beweringen hier nietszeggend. In de tweede plaats zag ik dat Petra, die probeerde wat diepgang in haar teksten aan te brengen, door sommigen - waaronder Joke - hevig aangevallen werd.

Ik denk dat dit tabblad zich niet leent voor serieuze discussies. Het is meer een prikbord waarop mensen hun invallen posten. Dat Kareltje voorstelt dit tabblad voortaan 'mededelingen' te noemen lijkt me dan ook niet zo gek.
Naam:
Len Cornelis
Datum:
27 juni 2013
Gekrakeel is op zich helemaal probleem niet. Dat komt betrekkelijk weinig voor. Meestal ontstaan vooral suizende stiltes na bijdragen. Suggestie van Kareltje is wel leuke knuppel in hoenderhok.
Naam:
Regatta
Datum:
27 juni 2013
En terecht, Kareltje. Ik zie echt niet in wat het gekrakeel op dit tabblad nog met literatuur te maken heeft. Wat mij betreft kan het beter maar verdwijnen, net als 'citaten' en 'stellingen'.
Naam:
J.de Groot
Datum:
27 juni 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Kareltje vlieg jij even op!
Beweringen is het mooiste 'Tabblad' dat er is...daar gebeurt nog eens wat,tenminste!
'Mededelingen', hoe kom je er bij?
Nu jij weer.... malle epie!
Niet mee eens, dan stuur ik je wel een 'mededeling'! Boe, ha,ha,ha,!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)