Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Wat is er mis, met laten blijken van 'liefde' en 'houden van'?
Waarom wachten "tot de dood ons scheidt"!?
Ik geloof in oprechte uiting van gevoelens en gedachten.

Schrijver: Petra Hermans, 29 juni 2013


Geplaatst in de categorie: liefde

3.3 met 3 stemmen 130



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
20 juli 2013
Email:
worldpoet546live.nl
Wordt er hier oprecht gereageerd, op één van mijn
beweringen? Anders op de presentatie van mijn persoon... of gaat het gewoon over jezelf?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
30 juni 2013
Fred en Hendrik, ik vind jullie eigenlijk heel beledigend en aanmatigend tegenover Petra. Willen jullie je onbewuste drijfveren wel eens gauw onder de loep nemen? Zij houdt jullie een spiegel voor en dat mis ik in jullie beweringen. Dit kunnen jullie in je zak steken.
Naam:
J.de Groot
Datum:
29 juni 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Ter info:
Mag ik er op wijzen dat deze schrijfster al elke dag een Hartenkreet schrijft bij Gedichten.nl!
Genoeg te lezen dus.
Naam:
Hendrik
Datum:
29 juni 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
Ja, ik ben het wel eens met Fred. Volgens mij zou je op het tabblad hartenkreten beter uit de verf komen. Daar heb je meer ruimte om te schrijven over wat je bezig houdt.
Naam:
Fred
Datum:
29 juni 2013
Niets mis mee, maar jouw beweringen zijn eigenlijk mini hartenkreten om aandacht. Ik twijfel tussen dolen en acteren, schrijf anders een hartenkreet waarin je jezelf echt uit de doeken doet. Stel me niet teleur.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)