Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Gedurende mijn 40-jarig bestaan, hier op aarde,
als Petra Hermans, heb ik vanaf het begin
een zeer sterke bescherming om mij heen gevoeld.

Schrijver: Petra Hermans, 2 juli 2013


Geplaatst in de categorie: religie

2.5 met 4 stemmen 174



Er zijn 5 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
14 juli 2013
Tip: Doe niet alsof je Mata Hari bent en kom uit je melodramatische slachtofferrollen!
Naam:
Petra Hermans
Datum:
5 juli 2013
Email:
worldpoet546live.nl
Fouilleren of fusilleren?
Werkelijk respect voor een ander mens,
mag ik eren.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
4 juli 2013
Email:
worldpoet546live.nl
De foto is hier in ons dorp Berkel-Enschot gemaakt
door mijn moeder. Ik vraag haar dit.
De steen is een plaquette, waarop gestorven
militairen tijdens "vredesmissies" worden herdacht.
Ik wil me hier ontfermen over de doden, die zéér
pijnlijk zijn gestorven. Zelfs dan voel ik me nog steeds beschermd!
Naam:
Regatta
Datum:
4 juli 2013
Dat is een ervaring die je vast en zeker kracht geeft en de moed om je door allerlei sores heen te slaan! Iedereen heeft een beschermengel, maar meestal merken we daar weinig van, vooral omdat we van kinds af aan geleerd hebben om niet voor de geestelijke wereld open te staan.

Het lijkt wel alsof je op deze foto een zegenend gebaar maakt, want het doet me denken aan predikanten en priesters die aan het slot van een dienst hun handen zegenend opheffen naar de gemeente. Misschien wil je daarmee je dankbaarheid uitdrukken voor de bescherming die je krijgt.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
4 juli 2013
Projecteer geen reddende engel op mij, noch een bereikbare geliefde, die je ontbeert. Ik ben happy celibatair. Als je vindt dat ik beter jou kan redden, dan al die vrouwen, die niet meer te redden zijn, gezien de rubriek 'Beschouwingen', dan heb je het mis, zielsmatig. Ik ben niet mijn schrijfwerk. Zet mij opzij. Omarm de ware engelen, die je nooit zullen teleurstellen. Je manifesteert je heel bijzonder en opvallend, maar als je professionele hulp nodig hebt, maak dan geen schijnbewegingen, die duidelijk valkuilen zijn. Laat je armen maar weer zakken, het fouilleren heeft geen duistere zaken opgeleverd.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)