Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Regatta
Datum:
5 augustus 2013
Petra, let wel op je formulering, anders komt er misschien iets onzinnigs te staan. Zo kun je "Het enige ritueel dat ik koester" beter vervangen door "De enige gewoonte die ik koester" o.i.d.
Naam:
Stanislaus Jaworski
Datum:
5 augustus 2013
Email:
stanislausjyahoo.com
Ik blijf me dan toch afvragen hoe je dan de vijf elementen met elkaar verbindt. Een dubbele ontkenning is toch steeds een sterke bevestiging?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
4 augustus 2013
En dit heeft goed gewerkt en je gaat hiermee door? Is dit nu een verborgen aanname?
Naam:
J.de Groot
Datum:
4 augustus 2013
Email:
joke190411hotmail.com
Ik ben verbijsterd!
Heeft nu niemand in de gaten wat hier voor spelletje/comedie gaande is.....?
Naam:
Len Cornelis
Datum:
4 augustus 2013
Zeldzaam vage woordenbrij. Sinds wanneer wordt iets wat geenszins wordt gekoesterd, toch weer een (vast) ritueel? Of andersom? Gooi het maar in onze pet. Doorgeefluik Hermans mist soms kritische filter, lijkt mij. Zelf wijt zij haar oeverloosheid aan: 'beetje teveel toewijding'.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
4 augustus 2013
Email:
worldpoet546live.nl
Han, alles wat ik publiceer, wordt mij toegezonden
en doorgegeven! Ik word geleid en gestuurd.
Of ik daar nou op zit te wachten, of niet...
ik ben, in navolging van mijn grote voorbeeld,
slechts enkel en alleen een doorgeefluik!
Wel één met een beetje teveel toewijding; daarin
zou wat mij betreft wel wat meer verandering in
mogen komen. Elke halve seconde is anders, als de
voorafgaande!
Naam:
Han Messie
Datum:
4 augustus 2013
Email:
hmessielive.nl
Petra, jouw beweringen mag ik graag lezen. Maar het zijn ingevingen, denkbeelden en overtuigingen van jou. Je hebt gelijk, het zijn desondanks geen tastbare rituelen.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)