Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Lezen is belangrijk, goed lezen is zeer belangrijk.
Hoofdzakelijk dat wat er echt staat en wat een schrijver mee wil geven, of wil vertellen daar gaat het om. Niks meer en niks minder.
Een eigen verhaal maken/bedenken van dat wat er niet staat en dan daarop reageren van uit je eigen gedachtegang en belevingswereld ja dat mag, maar het slaat als een tang op een varken!

Schrijver: J.de Groot, 4 oktober 2013


Geplaatst in de categorie: taal

3.4 met 17 stemmen 227



Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
6 oktober 2013
Ja, ik weet het lieve mensen...ik schrijf dus echt dat wat ik zelf wil!
Sterren en/of cijfer, doe maar!
Alles is welkom, maakt me niets uit.

Leuk te zien hoe het systeem werkt hier!

Naam:
Ivan
Datum:
5 oktober 2013
Email:
grud-ivanhotmail.ph
Er is een hemelbreed verschil tussen lezen en LEZEN,
het gros van de lezers leest het geschreven zoals zij denken dat het er staat, en lezen het aangenaam, let wel VOOR HEN.
Veelal ontgaat dan de essentie van hetgeen de schrijver bedoelde, jammer maar helaas.
Het is mooi Joke dit hier weer eens aan te kaarten.
Naam:
Len Cornelis
Datum:
4 oktober 2013
Spijker op de bekende kop. Je denkt: dat gebeurt op schrijfsites niet of nauwelijks. Of toch ook? Hoewel vage stukjes tekst wel aanleiding zijn tot akelige misverstanden. Of leiden tot soms al te bitse oordelen. Fijne bewering weer, Joke!
Naam:
Alexander Peters
Datum:
4 oktober 2013
Email:
Literairvarkengmail.com
En zo is dat!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)