Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Hendrik
Datum:
21 oktober 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
Ik denk dat voor deze bewering geldt wat ook voor veel andere religieuze en spirituele teksten geldt: de mensen die ervoor open staan, hebben geen verdere toelichting nodig, en voor de mensen die er niet voor open staan is geen enkel argument toereikend om hen van de waarde ervan te overtuigen. De reactie van Joke bewijst dat.

De mensen die erover klagen dat sommige inzenders te vaak iets insturen kan ik alleen maar het dringende advies geven om zelf met aansprekende bijdragen voor de dag te komen. Anders heeft het gelamenteer over het hoge aantal inzendingen van anderen m.i. geen enkele zin.
Naam:
J.de Groot
Datum:
17 oktober 2013
Han, je zal best gelijk hebben, maar iemand met zo'n boodschap kan beter een eigen site beginnen/starten.
Om op een openbare site geheel je eigen inzichten, gevoelsleven, je denkwereld, enz. te spuien is een beetje teveel van het goede.
Elke dag weer een Hartenkreet en een Bewering te plaatsen is van een eigenzinnigheid, en een evangelisatie zin die niet bij iedereen goed overkomt.
Dan ook nog op elk tabblad bij alles wat er voorbijkomt, een reactie te schrijven is een beetje te veel van het goede!
Dat gaat irriteren, kan je me nog volgen Han,
ik zeg het zoals het op meer mensen overkomt.
En dat lijkt me niet goed voor de site op zich, maar ook voor de lezers niet aantrekkelijk.
Ik gun Petra het allerbeste, maar aub, maak een mooie site voor jezelf Petra!
Dan komt dat alles, iedereen
== TER ZIJNER TIJD === ten goede.
Naam:
Han Messie
Datum:
16 oktober 2013
Email:
hmessielive.nl
Petra, ik ben vereerd dat je mijn werken steeds leest.
Wat jij toch allemaal wilt...
Ja, als jij eenmaal uit de tijd zult zijn, zullen nog de nodige mensen lezen wat jij gewild en geschreven hebt!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)