Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Lenie Coesel
Datum:
26 oktober 2013
Met de vrijheid van meningsuiting is niks mis.
Ook niet met spiritualiteit en religie.

Maar met een hele site bezetten wel.
Juist die overdaad schaadt!

Maar goed gezien heer K.Knutsen, iedereen aan het woord laten, niet elke dag weer, alleen je eigen litanie verkondigen.
Dat gaat héél erg vervelen.
Naam:
Knut Knutsen
Datum:
26 oktober 2013
Mevrouw Coesel, elke schrijver verkondigt zijn eigen standpunten en publiceert zijn eigen ervaringen. Als dat niet meer zou mogen, zou niemand meer iets mogen schrijven.

Het valt me trouwens op dat je dergelijke kritiek alleen maar levert op mensen die schrijven over spiritualiteit. Kennelijk behoor je tot de groep bloggers die geen teksten over religie of spiritualiteit verdraagt en mensen, die hierover schrijven, het liefste van het toneel ziet verdwijnen - ook al zul je dat waarschijnlijk nooit openlijk toegeven.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en ik kan de redactie alleen maar prijzen omdat ze iedereen hier aan het woord laat komen.
Naam:
Lenie Coesel
Datum:
24 oktober 2013
Ja mooi hoor, en je schrijft ook zonder na te denken aan/over een ander.
Alleen maar jouw wil om te verkondigen alles dat wat jou, vanuit jouw eigen gedachtewereld zich aan jou openbaart en bezighoudt.
Er zijn er, die dat zeer waarderen en bewonderen.
Ik niet.
Maar de redactie plaatst je inzendingen.
Dat veel anderen daar tabak van hebben, jammer voor hun dan!

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)