Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Koert Karlson
Datum:
4 november 2013
Wonderlijk cynisme over mijn aanduiding 'beste Petra'. En dat temidden van stromen vaak wollige, vage, al of niet strenge, leefadviezen. Ook in je antwoord vlucht je weer in quasi interessante teksten. Zoals: 'het is sterker dan ikzelf ben, etc.'

Maar wellicht zijn je cryptische bijdragen bedoeld om ons grappig op verkeerde benen te zetten? Mag ik eerlijk zijn? Ik vind de lawine van jouw beweringen al met al niet erg boeiend. Ook al suggereer je van alles. Terwijl ik een poosje ernstig mijn best deed om je dagelijkse uitingen te doorgronden.
Naam:
Petra Hermans
Datum:
3 november 2013
Email:
worldpoet546live.nl
"Beste Petra", vind ik persoonlijk gezien,
niet oprecht vriendelijk klinken, Koert.
Met of zonder mijn laatste instemming, zal toch
geschieden, dat wat geschiede.
Het is sterker dan ikzelf ben; of ik dat nou
bijzonder prettig of onprettig vind.
Jouw directe vraag zal ik pas na een aantal jaren
góed kunnen beantwoorden.
Nu dus nog niet!
Naam:
Koert Karlson
Datum:
2 november 2013
Lijkt mij inderdaad beter om dat niet te weten. Of te beseffen, beste Petra. Om allerlei redenen, overigens. Aan de andere kant lijkt jouw cryptische stelling in tegenspraak met jouw stroom aan wijsgerig bedoelde beweringen. Waarbij je niet schroomt om lezers in bonte varianten te informeren. En wel over gevoelens, verlangens, morele adviezen en verwachtingen. Dus waarom is het dan goed om over jou onwetend te blijven?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)