Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 4 reacties op deze inzending:

Naam:
J.de Groot
Datum:
23 november 2013
Een heel sterke bewering Günter, mijn stijl!


Inderdaad kan iedereen een eigen invulling aan een bewering geven. En dat mag.
Het kan ook zijn de je zomaar iets
(eeuwige ergernis?)te binnen schiet, en je, je gedachten zomaar uit de hand laat lopen.
Maar goed, is ook wel eens verfrissend weer,
eindelijk die oude dooddoener vervangen....

--wie de schoen past trekt hem aan--

Een ballonnetje meer of minder kan er ook nog wel bij nietwaar!
Naam:
Leonie Vloermans
Datum:
23 november 2013
Het aardige van sommige commentaren is, dat je deze kunt herleiden tot zinloze bitterheid, hetgeen interpreteren voor goede verstaanders tot een eitje maakt.

Wat mij bij deze vrolijke bewering van Gunter vooral te binnen schiet, is dat ook commentaarschrijvers soms deftig gepresenteerde gebakken luchten produceren. Doorprikken is daarbij onnodig, omdat deze substantie te flinterdun is.

Verder is erg grappig, dat deze zelf benoemde literaire kanonnen in andere tijden eveneens hitparades bestormden. En wel-zo leek het vaak - met hulp van robots, ufo's, hackers, of andere geheimzinnige krachten, zo leert de geschiedenis van deze mooie site :).

Overigens ben ik voor vrede, verzoening en geluk voor iedereen. Ik haat ruzie.
Naam:
Hendrik
Datum:
11 november 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
Het aardige van sommige beweringen is dat je ze op een heleboel manieren kunt interpreteren. Wat me bij deze 'luchtige' bewering te binnen schiet, is dat ook op deze site enkele onbevoegde ballonvaarders actief zijn. Hun teksten bestormen de hitparades en reiken tot grote hoogte, maar dan alleen in schijn. Zodra die gebakken ballonnen vol lucht worden doorgeprikt, ligt een harde landing in het verschiet.
Naam:
Leonie Vloermans
Datum:
10 november 2013
Geestige en puntige bewering tussen de vele moralistische en diepzinnige gedachten in deze rubriek.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)