Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 7 reacties op deze inzending:

Naam:
Nico Noorman
Datum:
20 december 2013
Email:
niconoormanhotmail.com
Ben benieuwd of net zo denkt over het goddelijke
Naam:
Han Messie
Datum:
19 december 2013
Email:
hmessielive.nl
Een waarheid, die alle godsdiensten en gezindten, bovenal het Evangelie, zullen staven.
Jouw bewering is een bemoediging voor heel het leven en tot aan de voleinding der wereld.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
19 december 2013
J de Groot: " Is goed zoals het is ".
Naam:
J.de Groot
Datum:
18 december 2013
O,...waar maken we ons dan hier allemaal nú zo druk over?
Alles komt goed!
Naam:
Fred
Datum:
18 december 2013
De ultieme horror, 'Joanan meets Petra'.
Naam:
Leonie Vloermans
Datum:
18 december 2013
Op de eeuwigheid betekent alles op deze gebrekkige aardkloot niets. Daarvoor is zelfs geen proces van slinken noodzakelijk. Of dit alles duivels is, of de optelsom van menselijk onvermogen, maakt weinig uit.

Overigens is lastig voorstelbaar, waarom wij ons deze tamelijk universele bewering moeten aantrekken. Daar is deze uitspraak eigenlijk te veelomvattend voor, naar mijn bescheiden mening.
Naam:
Hendrik
Datum:
18 december 2013
Email:
klaassens38zonnet.nl
Na alle bagger en prietpraat die ik de afgelopen weken op dit tabblad heb gezien is dit eindelijk weer eens een krachtige en honderd procent ware bewering! Dit lijkt me iets wat iedereen ter harte zou moeten nemen.

Laat iedereen maar eens om zich heen kijken en voor zichzelf bepalen wat al dat duivelse is, dat in onze tijd in de schijnwerpers staat - en zich afvragen of hij of zij daar echt wel in mee wil gaan.

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)