Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Het gevaar van masturberen zit 'm in de ontwikkeling van de spieren...

Schrijver: Wilma de Bruïne, 18 januari 2014


Geplaatst in de categorie: individu

2.5 met 6 stemmen 251



Er zijn 6 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
20 januari 2014
Koert, ben jij een narcist?
Naam:
Koert Karlson
Datum:
20 januari 2014
Helaas soms bekend patroon bij veelschijvers op deze site bij milde kritiek of enige relativering bij hun inzendingen. Jij-bakken en melige humor zijn in hun 'verweer' standaard. Op opmerkingen over warrige inhoud of rommelige verwoording van de bewering, gaan bedenkers zelden in. Dus laat ik het hierbij in dit vrolijke draadje. Al zal er vast nog gesputter volgen.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
20 januari 2014
Volgens mij bedoelt Koert een leeg condoom. Gezien de reactie van Mobar, nog niet zo stoffig.
Beste Heilloos, als jij jezelf met 2 handen wilt overgeven aan dit spel dan bestaat er voor jou geen probleem, kun je hooguit je evenwicht nog verliezen.
Hallo Mobar, dan ga je toch in spiegelbeeld. Trouwens, hoe weet jij dat?
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
19 januari 2014
Wie dit snapt, mag het zeggen.
Hou je nou de linker of de rechter spieren over van masturbatie? Geldt dit voor vrouwen ook? En als je nou met twee handen masturbeert?
Wellicht een cursusje duidelijk formuleren voor mevrouw De Bruïne?
Ik trek me terug.
Naam:
Koert Karlson
Datum:
19 januari 2014
Volgens mij een bewering als een lege huls:). Bovendien hopeloos stoffig om in masturberen welk gevaar dan ook te zien. Wilma denkt na de rare bewering over de hoeren nu een 'lekker' scorend terrein te hebben. Maar ik kan het volkomen mis hebben.
Naam:
mobar
Datum:
19 januari 2014
Geestig, maar wat als je linkshandig bent, dan gebeurt er niet veel (...)

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)