Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De straf die de dader van een zonde krijgt is 70 maal 7 keer vergeving. Die persoon zal het eigen berouw voelen tot in het merg van zijn beenderen. Het Woord van JHWH werkt als een tweesnijdend Zwaard en klieft het merg in de beenderen van die mens die niet wil luisteren...

Schrijver: Wilma de Bruïne, 1 februari 2014


Geplaatst in de categorie: individu

2.0 met 2 stemmen 738



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
4 februari 2014
Kom op denk toch eens één keer een beetje na!
Een kind dat in Syrië aan flarden wordt geschoten, is daarvoor zelf verantwoordelijk?
En die Here (waarom toch nog steeds geen Dame?) van u kan toch met z'n veronderstelde almacht zorgen dat men wél verantwoordelijk met elkaar omgaat?
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
3 februari 2014
Wat jij hier zegt laat duidelijk zien wat de mens niet doet: zich met JHWH bemoeien. Omdat de mens en de regeringen zich niet door het Woord laten leiden maar door de eigen - de politiek - en de econonmische belangen ontstaan deze situaties. De mens stelt Hem verantwoordelijk voor het gebeuren in deze wereld, maar is hiervoor zelf verantwoordelijk.
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
2 februari 2014
Is één keer vergeven niet genoeg? Kan de Here in plaats van nog eens 489 keer vergeven zich niet beter wat met Syrië gaan bemoeien? Of zorgen dat we een ander kabinet krijgen?

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)