Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De heer Wilders is met zijn kwetsende, discriminerende en intimiderende optreden tegenover een groep Nederlanders op niet mis te verstane wijze ver over de schreef gegaan.
Wat zou het een opluchting betekenen voor alle mensen in Nederland met fatsoen in hun donder als Wilders zich zou terugtrekken uit het politieke leven.

Schrijver: O.U. Deis, 21 maart 2014


Geplaatst in de categorie: discriminatie

4.0 met 7 stemmen 164



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
26 maart 2014
Nou,nou Joanan, zo kan ie wel weer...
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
21 maart 2014
O, ja, héérlijk!, maar ik vrees dat de carnavaleske volksmenner in kwestie van geen wijken wil weten en dat hij in de toekomst voor nog meer opschudding gaat zorgen.
Voor de criminele, islam-extremistische, vrouw-onvriendelijke Marokkanen heb ik ook geen goed woord over!
Maar dat is slechts een klein deel van het geheel, net zoals er bij de autochtonen zo'n deel bestaat! Rotte appels heb je overal.
Geert generaliseert openlijk en dat is absoluut onjuist! Hij is dan ook ongeschikt voor politicus, omdat hij zijn persoonlijke problematiek niet heeft uitgekristalliseerd, wat hij sneaky in zijn politieke strijd mee smokkelt! Iemand had hem allang naar een psychiater moeten sturen, maar dat kan alsnog!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)