Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen




Er zijn 10 reacties op deze inzending:

Naam:
Gijs
Datum:
26 april 2014
Mijn hemel, Petra ga je nu ook al bidden op de site. Het lijkt me niet leuk voor anderen.
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
25 april 2014
Integendeel, het tabblad "Dijken" kan juist worden ingeruimd voor het heilloze gezeik en gezeur van JHWHeilloos. Dan kan Heilloos zich op elk moment spiegelen aan anderen die zinnige beweringen plaatsen. Tja wie de bal kaatst...hahahahahaha...
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
24 april 2014
Je ingelaste 'gebed' is niets anders dan een zelf verzonnen pleidooi voor je kille verslinden van de weerloze waarheden. Je hoogmoedige arrogantie is zelfs bij de huidige paus een doorn in zijn oog. Ga nog maar eens flink te rade bij Sint-Franciscus en Sint-Clara! Je bent tragisch verdwaald in de hysterische, bovenaardse denkbeelden/snertvisioenen van Teresa van Avila! Als het bestond, zou je daar acuut naartoe moeten, een afkickcentrum voor roomse, hoogst verderfelijke geestesziektebeelden!...
Naam:
Wilma de Bruïne
Datum:
23 april 2014
Welke waarheid en welke realiteit van wie en waarover...welke ethiek...vanuit welke perceptie bekeken...
Naam:
J.H.W.Heilloos
Datum:
23 april 2014
Het tabblad 'Dijken' is gesloten. Kan op die plek misschien de rubriek 'Zeiken' kunnen worden geopend voor bijdragen van de dames Bruine en Hermans?
Naam:
Gnoom
Datum:
23 april 2014
pathetiek ten voeten uit
Naam:
Petra Hermans
Datum:
22 april 2014
Email:
worldpoet546live.nl
'Heer, vergeef me soms, als ik te streng en
genadeloos oordelen kan.
Het is dan, wanneer mijn ogen te scherp zien,
de klauwen vastgrijpen, wat ze grijpen moeten
en de bek zijn prooi kapot scheurt!'
Naam:
Koert Karlson
Datum:
22 april 2014
Jouw ervaring bij gebrekkig amateurtoneel liegt er niet om, Petra. Op deze site ga je daarom als een kip zonder kop door met frequente ijdeltuiterijtjes. Echte beweringen met pit, inhoud, of een originele gedachte, lijkt een te zware opgave. Geeft niks. Je bedoelt het vast goed. Als alternatief kun je altijd nog dagelijks nietzeggende kreetjes plaatsen. Misschien een idee?
Naam:
Jacob
Datum:
22 april 2014
Email:
tijsterblomlive.nl
Dom gekwek en inhoudsloos geblaat is het wat je naar voren brengt, meer niet -)
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
22 april 2014
Okay dan, laat je superegopositie los en daal per parachute af naar de aarde, kruip in een treurwilg en probeer voor één keer eens te wortelen!... Durf de innerlijke weg door de duisternissen van Moeder Aarde maar eens te doorleven!... Dan piep je wel anders!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)