Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

Volgens de psychiatrie heeft elke mens een stoornis, maar weet je het zit zo: psychiaters zijn in het bezit van elke denkbare stoornis die een mens kan hebben. Wees er daarom op bedacht dat als je op enig moment de psychiater bezoekt, het een en ander in jou wordt geprojecteerd. Het beste wat je kunt doen is gewoon terug projecteren. Wie de bal kaatst...

Schrijver: Wilma de Bruïne, 24 april 2014


Geplaatst in de categorie: humor

2.5 met 6 stemmen 157



Er zijn 3 reacties op deze inzending:

Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
28 april 2014
Het mag dan humoristisch bedoeld zijn, maar het slaat de plank volkomen mis. Bovendien zijn psychiaters niet de (uit)dragers van alle psychiatrische stoornissen, maar hebben ze zich er beroepsmatig in verdiept om de ware lijders te helpen. Dat heet mensenliefde. Een persoonlijkheidsstoornis kan nooit door een projectie ontstaan. Afweermechanismen zoals de bal terug kaatsen zijn volledig zinloos. Als je inzicht in jezelf wilt en verbeteren wilt, dan kun je maar beter de poorten van je ziel openen!...
Naam:
Joanna Peters
Datum:
26 april 2014
Fantastische bewering. Zelf ben ik al lang zoekende naar een site die aansluit op mijn tekortkomingen/verwachtingen.
Gezien mijn journalistieke achtergrond kwam ik op deze site terecht.
Ik ben het hier volkomen mee eens!
Naam:
Petra Hermans
Datum:
25 april 2014
Email:
worldpoet546live.nl
'Psychiaters zijn ook mensen.'

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)