Inloggen
voeg je bewering toe

Beweringen

De dwaze moeders wisten niet meer waar nog te zoeken!
Dwaas gemaakt, door de dwaasheid... van andere dwaze mensen.

(Argentinië, 1976-1982)

Schrijver: Petra Hermans, 9 mei 2014


Geplaatst in de categorie: misdaad

2.7 met 3 stemmen 78



Er zijn 2 reacties op deze inzending:

Naam:
Petra Hermans
Datum:
11 mei 2014
Email:
worldpoet546live.nl
Niemand kruipt onder de werking van zijn of haar geweten uit.
Je kunt vluchten, je verrijken of alles proberen te verzwijgen.
Echter: verleden, heden en toekomst zijn zodanig
onlosmakelijk met elkaar verbonden, dat er géén
tegenspraak zal zijn, met het strijden voor alom
rechtvaardigheid en gerechtigheid, tot de dood ons scheidt!
Ieder leven telt in mijn visie, amen.
Naam:
Joanan Rutgers
Datum:
10 mei 2014
Maar het verschil in dwaasheid is duidelijk, want de dwaze moeders zijn wanhopig en liefdevol op zoek naar hun vermiste familieleden, die na de meest vreselijke martelingen als kadavers in de oceaan gedumpt zijn, en de dwaze moordenaars zijn als psychopathische criminelen op zoek naar verdoezeling en vergetelheid.
Wijlen Videla en zijn beestachtige naäpers, incluis de onschuld-spelende papa van Maxima, doen nog steeds alsof hun neus bloedt. Zo hebben vele zogenaamde prominenten zich smerig verrijkt ten koste van afgeslachte slachtoffers. De echte dwazen weten vaak aan de macht te komen en ze verpesten gewetenloos het humanitaire leefklimaat.
Weg met alle meerderen, machthebbers en bestuurders! In de ogen van God is iedereen evenveel waard!... En wordt er zeker niet tot de brute vernietiging van systeem ontregelende originelen overgegaan!...

Geef je reactie op deze inzending:

( vink aan als je niet wilt dat je e-mailadres voor anderen in beeld verschijnt)